آشپزخانه های شبح: آشپزخانه های شبح سهام عدالت در گوشت کره گولیا را به دست می آورند

آشپزخانه مشهور Saransh Goila شبکه آشپزخانه های ابری Goila Butter Chicken (GBC) برای گسترش در سراسر کشور و خارج از کشور با Ghost Kitchens مشارکت مشترکی را انجام داده است.

آنها به ET گفتند که این دو همچنین در ماه ژانویه نام تجاری جدیدی را با نام Bambai Meal Rolls راه اندازی می کنند.

در زمانی که آشپزخانه های مجازی در حال تبدیل شدن به یک مدل به طور فزاینده مناسب برای رستوران ها برای حفظ فعالیت خود هستند ، GBC قصد دارد 40 آشپزخانه ابر را در 8 شهر برتر از جمله بنگالورو ، چنای و حیدرآباد افتتاح کند و عملیات خود را در لندن آغاز کند.

Ghost Kitchens که توسط کاران تانا تاسیس شده است ، دارای 18 مارک از جمله وافل های نیویورک ، پیتزا استاربوی ، هاکا ماکا و Maa ki Khichdi است.

گویلا گفت: “تجربه آنها در مقیاس گذاری مارک های متعدد در سراسر هند به ما کمک می کند تا به سرعت با SOP های مناسب ، زنجیره تأمین و اقدامات باطل سازگار شویم و به ما امکان رشد GBC در سطح ملی را می دهیم.”

GBC در سال 2016 تاسیس شد و چهار آشپزخانه ابر را در بمبئی و دیگری را در پونا اداره می کند. به عنوان بخشی از معامله ، Ghost Kitchens سهام مشاوره ای را در اختیار گرفته است.

“مرغ کره گویلا یک IP بسیار دوست داشتنی است و با محبوبیت یک محصول مونبی در سراسر بمبئی رشد کرده است. بنیانگذاران در عبور از معیارهای سطح اقتصادی برای آشپزخانه ابر کار بزرگی انجام داده اند. ”