اخراج کو: رقیب توییتر کو 30 درصد از کارکنان خود را به دلیل کمبود بودجه اخراج کرد.

اخراج کو: رقیب توییتر کو 30 درصد از کارکنان خود را به دلیل کمبود بودجه اخراج کرد.

کو، رقیب شرکت توییتر در هند، تقریبا یک سوم از کارکنان خود را در ماه های اخیر اخراج کرده است زیرا شرکت با ضرر و ناتوانی در جمع آوری سرمایه دست و پنجه نرم می کند.

این اپلیکیشن میکروبلاگینگ سه ساله 30 درصد از حدود 260 کارگر خود را اخراج کرد زیرا “احساس جهانی در حال حاضر بیشتر بر کارایی متمرکز است تا رشد و کسب و کارها باید در جهت اثبات اقتصاد واحد کار کنند”، سخنگوی شرکت با حمایت Tiger. جهانی، در پاسخ به پرسش های Bloomberg News گفت.

در ابتدا، این شرکت مستقر در بنگلور از دعوای توییتر با مقامات هندی بر سر محتوای پلت فرم آن سود برد زیرا بسیاری از شهروندان از جمله مقامات دولتی، ستاره‌های کریکت و افراد مشهور بالیوود به عنوان جایگزین محلی به کو هجوم آوردند. با این حال، مبارزه کنونی برای دسترسی به پول نقد در بحبوحه یک شکست جهانی برای شرکت‌های فناوری و فعالیت‌های سرمایه‌گذاری افسرده صورت می‌گیرد که میلیاردها دلار را از ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌هایی که زمانی پرمخاطب بودند، کاهش داده است.

مایانک بیداواتکا، یکی از بنیانگذاران، در مصاحبه ای گفت که کو، با بیش از 60 میلیون دانلود، “بخوبی سرمایه گذاری شده است” و این شرکت در تلاش است تا با آزمایش های کسب درآمد سودآور شود. او همچنین افزود که در حال حاضر یکی از بالاترین درآمدهای هر کاربر را در میان سایر شرکت های رسانه اجتماعی دارد.

به گفته شرکت تحقیقاتی Tracxn، این شرکت که Accel و Kalaari Capital را نیز جزو سرمایه گذاران خود به حساب می آورد، سال گذشته به ارزش 273 میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود.

سخنگو گفت که این استارتاپ از کارکنان اخراج شده از طریق بسته های غرامت، مزایای بهداشتی گسترده و کمک به یافتن مشاغل جدید حمایت کرده است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

اخراج کو: رقیب توییتر کو 30 درصد از کارکنان خود را به دلیل کمبود بودجه اخراج کرد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.