اخراج Cuemath: Cuemath اخراج کارکنان خود را اعلام کرد، بنیانگذار Manan Khurma دوباره به عنوان مدیر عامل شرکت کرد

اخراج Cuemath: Cuemath اخراج کارکنان خود را اعلام کرد، بنیانگذار Manan Khurma دوباره به عنوان مدیر عامل شرکت کرد

استارت‌آپ آنلاین کلاس ریاضی Cuemath با اشاره به چالش‌های موجود در اکوسیستم edtech، تعداد نامعلومی از عملکردها و نقش‌ها را کاهش داده است.

سخنگوی استارت آپ تحت حمایت Sequoia Capital هند به ET گفت که این تصمیم بر روی 100 نقش از حدود 800 نقش در سراسر عملکرد تأثیر گذاشته است.

بنیانگذار و رئیس، Manan Khurma، که برای اعلام این خبر به لینکدین رفت، همچنین گفت که مدیر عامل فعلی Vivek Sunder به سمت مشاور تغییر خواهد کرد. “مدیر عامل فعلی ما، Vivek Sunder – یک اپراتور تجاری فوق العاده در مقیاس فوق العاده – از نقش تمام وقت خود برای ادامه همکاری با من و تیم، به عنوان مشاور، در زمینه های بسیاری از تخصص خود – مانند قیف های کسب و خرما در این پست گفت: استراتژی های GTM.

ساندر که قبلاً مدیر اجرایی سوئیگی بود، در سپتامبر 2021 به Cuemath ملحق شد و خرما ردای رئیس را بر عهده گرفت.

این پست خاطرنشان کرد که خرما به عنوان مدیر اجرایی شرکت بازخواهد گشت.

خرما اضافه کرد که اخراج ها به منظور بهبود معیارهای تجاری Cuemath، مانند نرخ های نگهداری، انجام شده است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

اخراج Cuemath: Cuemath اخراج کارکنان خود را اعلام کرد، بنیانگذار Manan Khurma دوباره به عنوان مدیر عامل شرکت کرد


او گفت: «در حالی که این بر برخی از افراد با استعداد که کمک زیادی به Cuemath کرده‌اند تأثیر می‌گذارد، ما متعهد هستیم که از همکاران آسیب‌دیده خود با هر آنچه که برای اطمینان از انتقال آرام به مرحله بعدی سفر حرفه‌ای خود نیاز دارند، حمایت کنیم.» استارت‌آپ آخرین بار 57 میلیون دلار را در دوری به رهبری آلفا ویو گلوبال مستقر در ایالات متحده به ارزش 407 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. ارزش گذاری آن از آخرین دور تأمین مالی در دسامبر 2020 دو برابر شده است.

با ورود منطقی به بازار، ارزش گذاری ها واقعی تر شده اند. تنها آن دسته از استارت‌آپ‌هایی که در مرحله رشد هستند، با مبانی تجاری قوی، اکنون می‌توانند اعتماد خود را با VCها ایجاد کنند.» در آن زمان ساندر گفته بود.

Cuemath که در سال 2013 توسط Khurma تأسیس شد، یک پلت فرم آموزش آنلاین ریاضی بعد از مدرسه برای مهدکودک تا دانش آموزان کلاس دوازدهم است.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.