استارتاپ های مراقبت های بهداشتی: مایکروسافت با شرکای اجتماعی Alpha جهت تسریع در رشد استارت آپ های healthtech در هند همکاری می کند

مایکروسافت غول فناوری روز پنجشنبه گفت که با انکوباتور راه اندازی Social Alpha همکاری کرده و برنامه ای را برای استارت آپ های فناوری سلامت راه اندازی کرده است تا به آنها کمک کند تا با فناوری پیشرفته و پشتیبانی مشترک از بازار مقیاس بگیرند.

مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد ، بیماری همه گیر Covid-19 بر همه جنبه های سیستم مراقبت های بهداشتی تأثیر گذاشته است و تداوم شیوه های ارائه خدمات درمانی و دسترسی بیماران به خدمات درمانی با کیفیت بالا را مختل می کند.

وی افزود: “مایکروسافت برای استارت آپ های HealthTech متعهد به رسیدگی به شایع ترین و پایدارترین چالش های بهداشتی و شغلی با هدف کمک به کارآفرینان دارای پشتیبانی فنی و همچنین منابعی برای فروش و ساخت ابزارهای فنی مشترک برای دستیابی به نتایج بهتر در سراسر مراقبت های بهداشتی است.”

Microsoft Cloud for Healthcare شرکت های نوپا را قادر می سازد تا به نمونه کارهای توانایی های بهداشتی منتشر شده و جدید متناسب با نیازهای منحصر به فرد داده های بهداشتی در فضای ابری دسترسی پیدا کنند.

مدیر عامل مایکروسافت هند – سانگیتا باوی گفت: “مایکروسافت هندوستان مجبور به تجدیدنظر در مورد چگونگی عملکرد خدمات بهداشتی در سراسر جهان می کند ، در حال تجدید تصور راه حل هایی برای مهمترین چالش های مراقبت های بهداشتی هستند.”

باوی افزود ، نوآوری در فن آوری با قابلیت های پیشرفته داده و تجزیه و تحلیل ، یک امکان حیاتی است زیرا راه حل های قابل اعتماد و قابل اعتماد در مقیاس ساخته شده اند.

وی گفت: “برنامه مایکروسافت برای راه اندازی Healthtech تمرکز ما بر صنایع خاص را عمیق تر می کند و هدف آن سرعت بخشیدن به رشد رشد استارتاپ ها با بهترین توانمندی فناوری و منابع تجاری است.”

آلفای اجتماعی از بیش از 20 استارت آپ با فناوری بهداشت که در دستگاه ها ، تشخیص ، درمان و دسترسی کار می کنند پشتیبانی کرده است.

در بیانیه آمده است ، همکاری با Social Alpha از طریق آزمایشگاه های نوآوری در محصولات ، خلبانان جعبه شن و ماسه و طرح های جوجه کشی ساختاری که خدمات دانش ، بوت کمپ و جلسات مسترکلاس با مربیان و همچنین کارشناسان فن آوری و صنعت را ارائه می دهد ، از برنامه های نوپای مبتنی بر سلامتی پشتیبانی می کند.

با افزودن شتاب به بازارهای جدید ، آنها به منابع بازار ، شبکه های اکوسیستم ، شبکه های فرشته و مجامع سرمایه گذاران دسترسی پیدا می کنند.