استارت آپ برنامه ایمنی کارگران یقه آبی را راه اندازی می کند

Edtech Startup Utter App ، با مشارکت بنیاد Wadhwani ، روز جمعه CoRakshak را راه اندازی کرد ، یک برنامه ایمنی ایجاد شده برای کارگران یقه آبی و ارائه دهندگان خدمات ضروری.

این استارت آپ در بیانیه مطبوعاتی گفت ، محتوای این برنامه مطابق با دستورالعمل های صادر شده توسط WHO ، وزارت بهداشت و رفاه خانواده ، ایجاد شده است.

این برنامه آموزش ایمنی متنی را در 9 نقش شغلی شامل پسران زایمان ، پلیس ، کارمندان بهداشت ، رانندگان ، خدمتکاران و غیره ارائه می دهد. این برنامه به زبان های انگلیسی ، هندی ، تامیل ، تلوگو و گجراتی در دسترس است ، و این برنامه برای گسترش آن برنامه ریزی شده است. پوشش 40 نقش شغلی و نه زبان هندی.

“برخلاف کارگران یقه سفید که بیشتر آنها از خانه کار می کنند ، کارگران یقه آبی اغلب برای خدمت به ملت و حمایت از خانواده خود بیرون می آیند. لازم است که این کارگران برای مراقبت از خود در محل کار به اندازه کافی آگاه و آموزش دیده باشند. همچنین ، باید به آنها روش هایی برای حفظ بهداشت و فاصله در شرایط زندگی شلوغ ارائه شود. “نیناد ونگورلكار ، بنیانگذار Utter ، گفت.

علاوه بر اضافه بار اطلاعات با به روزرسانی Covid-19 در رسانه های سنتی ، بسیاری از اطلاعات غلط در اطراف غیررسمی به اشتراک گذاشته شده است که منجر به سردرگمی ، ترس و هیستری در میان کارگران یقه آبی می شود. در بیانیه مطبوعاتی افزود ، بخشهای جامعه از نظر اقتصادی به ویژه طعمه اخبار جعلی می شوند و از این رو نیاز فوری به هدایت آنها به اطلاعات معتبر و قابل مصرف وجود دارد.

هدف این برنامه این است که شکاف اطلاعاتی را که بین بخشهای ممتاز و کم برخوردار از جامعه وجود دارد ، از نظر ایمنی Covid-19 ، پر کند. “اطلاعات ارائه شده باید متناسب با زندگی روزمره و زندگی روزمره آنها باشد و به ورودیهای قابل اجرا و مرتبط و قابل اجرا تبدیل شود. این تنها راهی است که هند می تواند همه گیر را تحت کنترل داشته باشد در حالی که اقتصاد را در حالت ایمن مجدداً راه اندازی می کند. »، راتنا شاه ، معاون اجرایی بنیاد ودوانی گفت.