استارت آپ دانشجو IIT مدرس Instipreneur توسط StartUp Monk استخدام شد

Instipreneur ، استارتاپی که در جهت ارتقا اکوسیستم استارتاپ کالج فعالیت می کند ، امروز گفت که آن را StartUp Monk ، یک جمع کننده خدمات راه اندازی شده ، استخدام کرده است.

استخدام اکتسابی زمانی است که یک شرکت به همراه کارمندان خود خریداری شود.

این استارت آپ توسط Shree Pandey ، دانشجوی سال سوم IIT مادرا 4 ماه پیش تاسیس شد. این شرکت گفت که با بیش از 100 سلول کارآفرینی در کالج ها ، سرمایه گذاران ، سلول های جوجه کشی کار می کند و داستان “کارآفرینان کالج خوانده نشده” را ارائه می دهد.

از دیگر شرکای این تیم می توان به Ankur Kumar (IIT Ropar) ، Nandini Manwani (IIT Bombay) ، Gayatri Chickermane (ICT، Mumbai) و Samruddhi Mokal (NIT Trichy) اشاره کرد.

“ضمن دستیابی به Startup Monk ، ما قادر خواهیم بود با جوامع بزرگتر و بلوغ یافته تر مانند کارآفرینان در مراحل اولیه از جمله کارآفرینان اصلی کالج تمرکز اصلی خود کار کنیم. هدف بلند مدت ما این است که Startup Monk را به یک کلاهبرداری یک مرحله ای تبدیل کنیم. فضای آزاد برای کارآفرینان در مراحل اولیه. در تجربه ما با کارآفرینان در مراحل اولیه و کارآفرینان دانشگاهی ، متوجه شدیم که بسیاری از استارت آپ های مرحله اولیه وجود دارند که از زمان ابتدای کار توسط مردم مورد غارت و کلاهبرداری قرار می گیرند. ما می خواهیم برای ایجاد مکانی که بتوانند با خیال راحت سعی و رشد کنند و بر ایجاد استارت آپ های شگفت انگیز تمرکز کنند. ”

پیش از این Pandey استارتاپ دیگری به نام Insti Life تاسیس کرده است که به برندها کمک می کند با دانشجویان ارتباط برقرار کنند.

Sivesh Kumar ، بنیانگذار StartUp Monk ، گفت: “هند دارای سومین اکوسیستم راه اندازی بزرگ در جهان است … [it is] انتظار می رود رشد سالانه 12-15٪ سالانه داشته باشد … برای اینکه بتوانید به پتانسیل بی نظیری که اکوسیستم راه اندازی می کند ، پی ببرید ، نیاز به ارائه راهنمایی ، منابع و ارتباط مناسب برای کارآفرینان تازه کار وجود دارد. ما یکی از اولین همکاران شرکت Instipreneur بودیم. من با دیدن چشم انداز و فداکاری این دانشجویان دانشگاهی که تیمشان را به سمت اکوسیستم راه اندازی کرده اند بسیار هیجان زده شدم. بله ، آنها هنوز جوان هستند اما من از شرط بندی روی آنها و دادن قدرت تغییر به آنها بسیار خوشحالم. من مطمئن هستم که ما با هم انرژی مشتاقان استارتاپ را در مسیر درست هدایت خواهیم کرد ”

Chickermane ، رئیس پروژه در Instipreneur ، گفت: “ما در حال حاضر تمرکز خود را بر این گذاشته ایم که جامعه خود را بسیار قوی تر و به خوبی مدیریت کنیم. همچنین برای ارائه خدمات بیشتر در زیر سقف ما با بسیاری از ذینفعان در حال انعقاد قرارداد هستیم.”