استخدام رهبری: شرکتهای نوپا برای رهبران ارشد

چندین استارت آپ به دنبال رهبرانی هستند که بتوانند به آنها کمک کنند تا محصولات خود را بالا ببرند و از منحنی پذیرش دیجیتال در جهان پس از Covid جلوتر باشند. کارشناسان استخدام رهبری به ET گفتند که جذب نیرو برای نقش های ارشد در محصول و فناوری بسیار جالب است ، حتی اگر استخدام برای سایر کارها بی صدا باشد.

شرکت هایی که به تازگی در این فضا استخدام های سطح بالایی انجام داده اند شامل upGrad ، BharatPe ، MoneyTap هستند و کسانی که قصد دارند تیم های خود را تقویت کنند عبارتند از Dunzo ، NoBroker ، Droom ، Hiver ، PhonePe و Cashfree.

گوراو چاتتور ، مدیرعامل APAC شرکت استعدادیابی جهانی و مشاوره Catenon ، گفت: “شرکت ها در زمینه سرمایه گذاری در زمینه دیجیتال ، محصولات ، اتوماسیون و فناوری سرمایه گذاری می کنند تا همگام با تغییرات گسترده در نحوه انجام تجارت طی 8-9 ماه گذشته باشد.” . وی گفت: این شرکت در حال حاضر بیش از 15 وظیفه در زمینه نقش های ارشد فناوری و محصول دارد.

کارشناسان گفتند ، یکی از مهمترین استارت آپ های با کیفیت در داوطلبان ، توانایی مدیریت یک محیط مبهم در دنیای پسا همه گیر است. جبران این نقشها از 80-90 پوند شروع می شود و می تواند تقریباً 2 پوند به علاوه برنامه های مالکیت سهام کارمندان (Esops) باشد.

فرانسیس پادامادان ، مدیر ارشد منطقه آسیا و اقیانوسیه ، گفت: استخدام برای متخصصان فناوری تقریباً 70٪ از سال گذشته افزایش یافته است و بیشتر این تقاضا توسط آموزش الکترونیکی ، بازی و فضای اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) انجام می شود. RPO (برون سپاری فرآیند استخدام) و BPS (خدمات فرآیند کسب و کار) ، در KellyOCG.

پادامادان گفت: “ما همچنین شاهد تقاضا برای استعدادهای عالی رتبه از سوی شركت های امنیت سایبری هستیم زیرا در حال حاضر بیشتر از قبل كارهایی از جمله تجارت و تجارت با مصرف كنندگان انجام می شود.” وی گفت ، KellyOCG بیش از صد نقش رهبری ارشد را در سال 2020 بسته است.

آنوج روی ، شریک مدیر در Fidius Advisory ، گفت: همچنین از طریق تجارت الکترونیکی و بخشهای توانمند آن مانند تدارکات و پرداختها ، و همچنین استارت آپ های مراقبت های بهداشتی و بازی ، علاقه مند به استعدادهای سطح بالا هستند. “ما در حال حاضر حدود هفت ماموریت برای چنین نقش هایی داریم.”

آمیت آگاروال ، بنیانگذار آن ، گفت: پورتال جستجوی املاک و مستغلات مستقر در بنگالورو در چند ماه گذشته سه رهبر ارشد را برای تقویت تیم و محصولات خود استخدام کرده است که از ابتدای شیوع همه گیر از 100 به 150 افزایش یافته است. این شرکت به دنبال استخدام استعدادهای بالاتر در سطح ارشد برای هدایت نوآوری است.

چتتور از Catenon گفت ، شرکت های تجارت الکترونیکی ، دیجیتال و فناوری های مصرفی به دلیل تجربه قبلی در زمینه فن آوری پیشرفته و کوچک سازی سریع ، شکارگاه های این چنین استعدادهایی هستند.

نیرو رانجان روت ، بنیانگذار این شرکت ، گفت که هیورر چهار موقعیت رهبری در تیم های فناوری و محصولات خود دارد. وی گفت: شرکت نرم افزار همکاری مبتنی بر ایمیل محصولات مختلف بهره وری مبتنی بر SaaS را در دست تولید دارد و می خواهد استعدادی را که می تواند اینها را افزایش دهد و درآمد کسب کند ، دو برابر کند.

در سه ماه گذشته ، برنامه تحویل Dunzo از Manu Manjunath Flipkart به عنوان معمار اصلی و Anshul Gupta از Bounce به عنوان مدیر مهندسی استفاده کرده است.

شرمیتا روی ، رهبر استعدادیابی در Dunzo ، گفت: “ما به چشم انداز اینترنت اشیا و همچنین شرکت های بخش خود نگاه می کنیم تا استعدادها را با مهارت و مهارت مربوطه کشف کنیم.”

Droom ، یک بازار آنلاین برای وسایل نقلیه دست دوم ، به دنبال استخدام 4-5 متخصص برای تسریع نوآوری و حمایت از گسترش تجارت است. بنیانگذار آن Sandeep Aggarwal گفت: این شرکت اخیراً بیش از 40 كارمند سطح متوسط ​​را به تیم های محصول و فناوری خود اضافه كرده است.