بازار اتومبیل های دست دوم: اسپینی 20٪ افزایش فروش را به 1000 دستگاه در فصل جشن گزارش می دهد

پلت فرم خرده فروشی اتومبیل دست دوم آنلاین Spinny روز جمعه گفت که اوج فروش فصل جشن امسال 20٪ افزایش یافته و به 1000 دستگاه رسیده است و فروش کل تا اکتبر 6000 واحد بوده است.

این شرکت همچنین گفت كه برنامه های توسعه شبکه آن ، كه به دلیل همه گیری متوقف شده بودند ، نیز دوباره در مسیر قرار دارند و بمبئی ، چنای ، لاكنو و احمدآباد مقصد بعدی هستند.

Spinny در حال حاضر در دهلی ، نویدا ، گورگاون ، بنگالورو ، حیدرآباد و پونا عملیاتی است.

اسپینی با داشتن محصول مناسب ، قیمت جذاب ، ابتکار عمل مراقبت های اضافی و بازنگری بی وقفه و کامل در قیمت استاندارد ماشین های دست دوم موجود در صنعت ، فروش بیش از 6000 خودرو را تا اکتبر 2020 ثبت کرده است.

اسپینی در گزارشی گفت: “با افزایش 20 درصدی فروش نسبت به سال گذشته ، این پلت فرم فروش بیش از 1000 خودرو را در اوج فصل جشن از هفته آخر اكتبر تا اواسط ماه نوامبر به ثبت رسانده است.”

علاوه بر این ، این شرکت 30 درصد رشد تقاضا برای خودروهای دست دوم را در سیستم عامل خود دارد.

نیرا سینگ ، یکی از بنیانگذاران Spinny ، گفت: “این فصل جشن تقاضای عمده ای برای اتومبیل های دست دوم در مقایسه با مفهوم سنتی خرید یک ماشین جدید ایجاد کرد.”

Spinny قرار است رد پای خود را به بمبئی ، چنای ، لاکنو و احمدآباد گسترش دهد. به گفته این نهاد ، این برنامه ها به دلیل قفل شدن ناشی از همه گیری متوقف شده اند.

این شرکت گفت ، مردم به طور فزاینده ای شروع به ترجیح راه حل های حرکتی شخصی کرده اند و ثابت شده است که بازار وسایل نقلیه دست دوم در میان همه گیری ها گزینه مناسبی است.

در ادامه این زمینه ، اطمینان از کیفیت ، ایمنی و اقدامات بهداشتی Spinny و قیمت گذاری ثابت مورد استقبال مشتاقانه مشتریان خوشحال قرار گرفته است.

بیش از 50٪ از کل اتومبیل های فروخته شده در این سیستم عامل در محدوده 5-7 روپیه قرار دارد ، بنگالورو بیش از نیمی از فروش را به خود اختصاص داده است و به دنبال آن Delhi NCR با 35٪ است. فروش باقیمانده از پونه و حیدرآباد بود.

سینگ گفت: “خریداران اتومبیل امروز از نظر دیجیتال تبحر دارند و ارزش پول را می طلبند و از صداقت ، قابلیت ارتباط پذیری و اطمینان بیش از تعاملات شرکت های معاملاتی برخوردار می شوند. اینجا جایی است که اسپینی نسبت به سایر بازیگران بازار برتری دارد.”