بهویش آگروال: اولا تمرکز خود را در ساخت بیزینس دو چرخدار برقی جهانی اعلام کرد: بهویش آگروال

مدیر عامل شرکت اولا ، بهاویش آگروال روز جمعه گفت که این شرکت در “ساخت تهاجمی” یک تجارت جهانی دو چرخ الکتریکی متمرکز شده است و همچنین طی چند سال آینده در بخشهای مختلف خودرو بازی خواهد کرد. یکی از بنیانگذاران سرگرمی سوارکاری همچنین یادآور شد که هند – با داشتن مهارت های منحصر به فرد و نیروی انسانی – می تواند پلی برای توسعه الگوها و فن آوری ها برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه باشد.

آگگاروال در سخنرانی خود در یک رویداد CII گفت که چهار بخش وسیع از وسایل نقلیه وجود دارد ، از جمله وسایل نقلیه بزرگ تجاری (اتوبوس و کامیون) ، چهار چرخ سبک غربی ، چهار چرخ سبک آسیایی و اروپایی (اتومبیل های کوچک شهری) و دو و سه -چرخان

“جاه طلبی ما این است که پیشرو در تحرک الکتریکی برای وسایل نقلیه کوچک و چهارچرخه های کوچک شهری باشیم. و برخلاف تسلا یا بسیاری از شرکت های آمریکایی که برای مخاطبان خود در حال ساخت هستند ، ما باید برای مخاطبان خود بسازیم. هند بزرگترین بازار دو چرخدار جهان. آسیا 80-90٪ از بازار جهانی دو چرخ چرخ است. ”

آگروال خاطرنشان كرد كه امروزه دو چرخ چرخ به طور كلی آلودگی بیشتری نسبت به چهار چرخ در برخی از مناطق جغرافیایی ایجاد می كند و برای حل این مسئله ، این شركت “بر ساخت تهاجمی تجارت دو چرخ جهانی (برقی) متمركز شده است”.

به گفته منابع ، Ola قصد دارد به تولید اسکوتر برقی ورود کند و قصد دارد با اولین وسیله نقلیه خود در ژانویه سال آینده وارد بازار شود.

اسکوتر برقی که در ابتدا در تأسیساتی در هلند تولید می شد ، در هند و همچنین اروپا به فروش می رسد. اما اولا درمورد زمان دقیق راه اندازی اسکوتر الکترونیکی توضیحی نداده است.

در ماه مه سال جاری ، Ola Electric از خرید Etergo BV مستقر در آمستردام با مبلغی نامعلوم خبر داد. در آن زمان ، این شرکت گفته بود كه هدف آن پرتاب دو چرخ چرخ الكتریكی در هند در سال 2021 است و خرید اترگو باعث تقویت بیشتر توانایی های مهندسی و طراحی آن می شود.

آگواروال ، در این مراسم سخنرانی کرد ، گفت که او معتقد است اولا در بخش کوچکتر چهار چرخ نقش مهمی خواهد داشت ، اما جزئیات خاصی ارائه نداد.

“… همانطور که و هنگامی که چیزهای بیشتری برای گفتن داریم ، ما به اشتراک خواهیم گذاشت ، اما ما از طیف جهانی به دنبال طیف تحرک الکتریکی هستیم. و طی چند سال آینده ، ما بخش های مختلف خودرو را خواهیم ساخت ،” اضافه.

وی گفت که چشم انداز اولا حرکت به سمت “آینده ای پایدارتر ، قابل دسترسی و متصل” است.

“من معتقدم که ما مجموعه مهارت های منحصر به فرد و استعدادهای منحصر به فرد و مزیت هند برای انجام این کار را داریم ، زیرا بسیاری از این الگوها برای فردا اگر لازم باشد در سطح جهانی مرتبط باشند ، باید در هند ساخته شوند زیرا هند نوعی پل است بین جهان توسعه یافته و جهان در حال توسعه “، وی افزود.

آگرووال همچنین اظهار داشت که این کشور می تواند جنبه هایی مانند دموکراتیک بودن هند و تا حد زیادی باز بودن بازار ، “پلی” برای توسعه الگوها و فناوری ها برای هر دو جهان باشد.

“یکی دیگر از مزایای ما استعداد هندی است که بسیار سخت کوش و بسیار با کیفیت است. مهندسان و تیم های ما و استعداد عمومی در هند می خواهند اختلاف ایجاد کنند و به یک آرزو برسند. در واقع من معتقدم مشاغل هند از چنین مزیت بالایی برخوردار هستند زیرا “از آن ،” اضافه کرد.