تمرکز ما روی تجربه چای کامل است: آمیت دوتا ، تیمونک جهانی

بازار چای مخصوص در هند کوچک است اما با سرعت بالایی در حال رشد است. تیمونک مستقر در بنگلور که اخیراً 6.5 کرور Rp از Inflection Point Ventures جمع آوری کرده است قصد دارد یک مارک چای مخصوص “Sourced in India” با ردپای جهانی بسازد. Teamonk حضور خود را در بازارهای جهانی مانند ایالات متحده تقویت می کند و همچنین به بازارهای جدیدتر از جمله انگلیس و کانادا گسترش می یابد. در یک مصاحبه از طریق ایمیل ، آمیت دوتا ، مدیر عامل شرکت ، Teamonk Global و مدیر عامل شرکت در Hunch Ventures در مورد بازار چای برتر در هند ، مقابله با همه گیر ، برنامه های سرمایه گذاری و توسعه ، بحث می کند. گزیده های ویرایش شده:

TeaMonk اخیراً 6.5 کرور از محل Inflection Point Ventures و دیگران جمع آوری کرده است. آیا Hunch Ventures نیز یک سرمایه گذار است؟ برای چه چیزی از بودجه استفاده خواهید کرد؟

Teamonk توسط Inflection Point Ventures ، Hunch Ventures ، Roots Ventures و Lead Angels پشتیبانی می شود. آخرین دور سری ما 6.5 کرور پیش از سری ما توسط Inflection Point Ventures ، یک پلت فرم سرمایه گذاری فرشته ، هدایت شد.

با بودجه ای که جمع آوری کرده ایم ، به دنبال گسترش بیشتر توانایی خود در بازارهایی مانند ایالات متحده ، انگلیس و کانادا و تمرکز بر نوآوری در محصولات هستیم. ما همچنین بر روی نوآوری در توزیع برنامه ریزی می کنیم و برای تقویت حضور خود در بازار داخلی ، یک پلت فرم مبتنی بر اشتراک در هند راه اندازی خواهیم کرد.

تیمونک در یک گروه خاص از چای های خاص تمرکز دارد. بازار این امر در هند چقدر بزرگ است و سرعت رشد شما چقدر است؟


بازار جهانی چای های مخصوص بیش از 5.8 میلیارد دلار است. در هند ، اندازه بازار تقریباً 450 میلیون دلار است که با 30٪ CAGR رشد می کند. پیشنهاد تیمونک چای خالص و طبیعی است که به صورت محلی با طعم های مختلف تهیه شده است. تمرکز ما بر تجربه بی نظیر چای نیز ما را از هم متمایز می کند.

برنامه های توسعه شما برای TeaMonk چیست؟

چشم انداز Teamonk ساخت یک مارک چای ویژه “Sourced in India” با ردپای جهانی است. ما حضور خود را در بازارهای جهانی مانند ایالات متحده تقویت خواهیم کرد و همچنین به بازارهای جدید انگلیس و کانادا نیز گسترش خواهیم داد. با تجارت الکترونیکی به عنوان کانال توزیع غالب ما ، ما قادر به تحویل چای به مصرف کننده نهایی در مدت زمان بسیار کوتاهی هستیم.

مناطق تمرکز Hunch Ventures کدامند؟ صندوق چقدر بزرگ است؟

Hunch Ventures یک صندوق خانوادگی است. بخش و مرحله agnostic ، در بخشهایی مانند سبک زندگی ، خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی ، F&B ، فناوری ، زیرساخت ها ، رسانه ها و معادن متمرکز شده است.

تأثیر همه گیر بر سرمایه گذاری و تجارت تیمونک چگونه بوده است؟

با ادامه انتشار Covid-19 ، فعالیت اقتصادی جهانی تأثیر منفی گذاشت ، و این به نوبه خود بر فضای سرمایه گذاری تأثیر گذاشته است. اکنون سرمایه گذاری ها در حال افزایش است.

همه گیری ، اهمیت یک سیستم ایمنی قوی را تقویت کرده و مصرف کنندگان را به سمت یافتن گزینه های محصول سالم برای بهبود سلامت عمومی سوق داده است. در طی همه گیری ، ما شاهد افزایش چشمگیر ترجیحات مصرف کننده نسبت به نوشیدنی های سالم مانند چای سبز هستیم. ما انواع مختلفی از چای سبز را با هدف ایمنی و سلامتی راه اندازی کردیم. این شامل چای سبز Kadha (مخلوط تهیه شده با چای سبز ، تولی خشک ، زنجبیل ، دارچین و فلفل سیاه) است. نوآوری های دیگر شامل چای سبز Spice و چای سبز Ashwagandha است.

شما بنیانگذار ، کارآفرین ، سرمایه گذار و مشترکاً رئیس مجلل لوکس CII هستید. چگونه مجموعه کارهای شخصی خود را مدیریت می کنید و در چندین نقش که بازی می کنید چه هم افزایی هایی را می بینید؟

هر نقشی که به عهده گرفته ام به نوعی در انتقال های بعدی که انجام داده ام نقش داشته است. من به عنوان یک کارآفرین ، Luxury Hues Consulting ، Quintessingly Lifestyle و Teamonk Global را تأسیس کردم.

بعداً به Hunch Ventures پیوستم ، که در دو شرکت تازه تاسیس سرمایه گذاری کرده بود. در حال حاضر ، در نقش من به عنوان شریک مدیریت Hunch Ventures ، من اهمیت زیادی را برای به اشتراک گذاشتن بهترین روش ها و یادگیری ها در میان شرکت های سهام دارم. تعدادی از این مشاغل در حوزه سبک زندگی- Quintessential Lifestyle ، Blade India ، Quorum Club ، GoodTimes و vClusive قرار دارند. آموخته ها و بینش های مصرف کننده از این مشاغل به من کمک می کند تا در نقش خودم به عنوان رئیس مشترک عمودی سبک زندگی CII نقش داشته باشم.