خرید اینترنتی قهوه گانودرما دکتر بیز از فروشگاه آریوکالا

آشنایی با خرید قهوه ی دکتر بیز

آیا تا به حال قهوه گانودرما دکتر بیس را خریداری کرده اید؟ شاید بپرسید قهوه گانودرما دقیقا چیست؟ اگر تا به حال نام این نوشیدنی خوشمزه و سالم را نشنیده اید، بدانید که قهوه گانودرما یک نوشیدنی پودری است که معمولاً حاوی قهوه فوری و عصاره پودر گانودرما لوسیدوم (که «ریشی» یا «لینگی» نیز نامیده می شود) است. مواد دیگری مانند شکر، خامه غیر لبنی و گیاهان نیز ممکن است وجود داشته باشد.

 

تصور کنید که از سر کار به خانه می آیید و دوران سختی را پشت سر می گذارید. چه چیزی غیر از قهوه خوشمزه می تواند شما را از خستگی نجات دهد؟ قهوه گانودرما علاوه بر خوشمزه بودن، سلامتی هم به شما می دهد. این قهوه به طور چشمگیری انرژی شما را در طول روز افزایش می دهد.

 

دکتر بیز به عنوان یک شرکت ایرانی و بین المللی، قهوه گانودرما را تولید می کند و برای اولین بار از جینسینگ و گانودرما در مخلوط قهوه استفاده می کند. در زیر با انواع قهوه گانودرما تولید شده توسط این شرکت آشنا می شویم و جزئیات قیمت و خرید قهوه دکتر بیز را بررسی می کنیم.

 

گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

گانودرما به عنوان سلطان گیاهان شناخته می شود و در مناطق گرم و مرطوب آسیا رشد می کند. این قارچ ها سالهاست که جزء لاینفک طب سنتی شرقی بوده اند. این قارچ به صورت تازه و به صورت پودر و عصاره مصرف می شود. 400 جزء حیاتی در گانودرما وجود دارد و این ویژگی باعث خواص بسیاری شده است.

 

این قارچ به صورت عصاره و پودر در ترکیب با پودر قهوه در سایت اریوکالا ، نوشیدنی سالم و خوشمزه ای به نام گانودرما بنفیت ایجاد می کند. خرید قهوه گانودرما از دکتر بیز بهترین راه برای استفاده صحیح از گانودرما است. در واقع مصرف این ماده ارزشمند به شکل قهوه ساده ترین راه استفاده از آن است و جایگزین مناسبی برای سایر انواع مصرف مانند غلات است

 

اما نکته مهم این است که این “قارچ جادویی” برای تقویت سیستم ایمنی و درمان عفونت ها و سایر بیماری ها عالی است. گانودرما از یک طرف سرشار از آنتی اکسیدان و از طرف دیگر قهوه خوشمزه است و قهوه گانودرما را به نوشیدنی سالم برای هر روز تبدیل می کند. ویژگی های قارچ گانودرما را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

 

گانودرما را اکسیر طول عمر می نامند.

یکی از بهترین آنتی اکسیدان ها (یکی از مهم ترین ها) است.

گانودرما یک ضد پیری قوی است.

می تواند ضریب هوشی را افزایش دهد و حافظه را بهبود بخشد.

طراوت بخش است.

فواید زیادی برای غدد فوق کلیوی (تقویت و تحریک) دارد.

قدرت عضلانی و مقاومت بی هوازی را افزایش می دهد.

 

چه چیزی قهوه گانودرما را سالم ترین قهوه می کند؟

قهوه گانودرما ارگانیک است و پوسیده نمی شود. این قهوه خواص شگفت انگیزی برای سلامتی دارد. قهوه گانودرما حاوی عصاره گانودرما است که به دلیل توانایی آن در تعدیل سیستم ایمنی، متعادل کردن قند خون و بسیاری دیگر از فواید سلامتی شناخته شده است.

 

 

علاوه بر این، 13 نوع اسید مختلف را از قهوه حذف می کند و باعث اسیدیته در بدن نمی شود. بنابراین می توانید یک فنجان قهوه بدون لرزش، اضطراب، رفلاکس، آفت کش ها و کپک زدن میل کنید. قهوه گانودرما نه تنها قند خون را متعادل می کند و فشار خون را تنظیم می کند، بلکه اثرات منفی کافئین را نیز از بین می برد. بنابراین با خرید Dr.

 

خواص موکا گانودرما

بسیاری از دوستداران قهوه گانودرما ادعا می کنند که این نوشیدنی علاوه بر جذابیت به دلیل وجود پودر قهوه، فواید زیادی برای سلامتی نیز دارد. این قهوه گاهی اوقات توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند مصرف قهوه خود را کاهش دهند. اما آنها به افزایش سطح انرژی خود ادامه دادند.

 

طرفداران گانودرما ادعا می کنند که گانودرما می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، با خستگی مبارزه کند، حافظه را بهبود بخشد، استقامت و انرژی را افزایش دهد، کلسترول، التهاب و استرس را کاهش دهد، روند پیری را معکوس کند و گردش خون را تحریک کند.

تاکنون هیچ مطالعه علمی اثرات منفی قهوه گانودرما بر سلامتی را ثابت نکرده است. تحقیقات اولیه نشان می دهد که گانودرما ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه به طور کلی ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد. به عنوان مثال، مصرف متوسط ​​قهوه می تواند به کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن (از جمله دیابت، بیماری پارکینسون و بیماری قلبی) کمک کند.