خرید یوسی پابجی | فروشگاه خرید یوسی پابجی

کارتهای متنوعی که در بازی Pubg موجود است

نقشه میرامار: خرید یوسی پابجی

 

Miramar Card دارای فضای خشک و بیابانی است خرید یوسی پابجی و یکی از بزرگترین کارتهای بازی Pubg است. این کارت برای بازیکنان حرفه ای مناسب است ، بنابراین اگر در این بازی مبتدی هستید ، توصیه می کنیم به سراغ این کارت نروید. این نقشه شامل تپه ها و کوه ها و کوه های زیادی است. توصیه ما به شما خرید یوسی پابجی کلیک موجو شاپ عزیزان ، برای اینکه بتوانید با این کارت بازی کنید ، استفاده از اتومبیل هایی است که دارید اما به دلیل اینکه این کارت دارای تپه ها و تپه های زیادی است. برای مبتدیان توصیه نمی شود.

 

نقشه Erangel:

 

شما در نقشه Erangel با مکان های مختلف هستید تا به شما کمک کند در چمنزارها و اردوگاه هایی که در این نقشه روبرو می شوید پنهان شوید و از امنیت برخوردار باشید ، به همین دلیل این نقشه یکی از محبوب ترین ها است. اما علاوه بر ویژگی های خرید یوسی پابجی مثبتی که این کارت دارد ، یکی از نکات منفی آن این است که فضای باز زیادی دارد و بنابراین کاربران حرفه ای تمایل کمتری به مراجعه به این کارت دارند.

 

نقشه Sanhok:

 

نقشه Sanhok مساحت بسیار کمی دارد و مکان های زیادی وجود دارد که می تواند توسط بازیکنان مورد استفاده قرار گیرد ، این مکان ها شامل علفزارها ، بوته ها و خانه هایی است که می تواند به شما در رفع نیازهای شما و یافتن مهمترین موارد کمک کند. بنابراین ، در این کارت بازیکنان نباید از موتور یا حتی ماشین استفاده کنند.

 

نقشه آخر هفته:

 

نقشه Vikendi شما فضای زمستانی و برفی دارید که به شما امکان می دهد از ماشین های برفی در این نقشه استفاده کنید. کارت ویکندی 6×6 اندازه دارد که بزرگتر از کارت Sanhok است که قبلاً توضیح دادیم. اما یکی از نقاط ضعف این کارت گرافیک ویژگی ها و ترفندهای آن است. توپوگرافی این نقشه با توجه به چندین خرید یوسی پابجی مقصد گردشگری اروپا مدل سازی شده است. اضافه شدن برف باعث جذابیت بیشتر بازی در این کارت شد. همچنین برف رانندگی را دشوار می کند زیرا سطح آن لغزنده خواهد بود. یک ماشین برفی منحصراً به آخر هفته اضافه می شود و باید به بازیکنان کمک کند مسافت های طولانی را روی نقشه طی کنند. از نظر اسلحه ، G36C Assault Rifle یک وسیله جدید ساخت سلاح است که برای نقشه های برفی جایگزین SCAR-L می شود.

 

مهمترین تجهیزات در بازی Pubg

 

 

سلاح

این بازی انواع سلاح ها از جمله تپانچه ، تفنگ ، اسلحه و اسلحه را به شما ارائه می دهد که باید برنده شوید. این بازی انواع مختلفی از سلاح ها و سلاح های غول پیکر را برای از بین بردن دشمنان ارائه می دهد. اگرچه سلاح های زیادی در اطراف پراکنده هستند ، اما شما باید سلاح هایی را انتخاب کنید که به شما کمک کند دشمنان را از مسافت های طولانی شکست دهید. سلاح های شیری برای حمله به دشمن از فاصله کمی بسیار مناسب هستند. بخاطر داشته باشید که بازیکن فقط می تواند مقدار محدودی اسلحه به همراه داشته باشد و همچنین برای نگهداری مهمات بیشتر به کوله پشتی های بزرگتر نیاز دارد.

 

وسايل نقليه

استفاده از وسیله نقلیه در مسابقه به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی از نقشه های بزرگ استفاده کنید. انواع مختلفی از وسایل نقلیه وجود دارد ، شما می توانید از موتور سیکلت ، SUV ، سدان ، اتومبیل برفی ، ون و موارد دیگر استفاده کنید.

 

لباس ها

این بازی در ابتدا برای ماموریت های خاص به بازیکنان برای لباس رایگان پاداش می دهد. با این حال ، بازیکنان می توانند از پول واقعی برای خرید لباس های منحصر به فرد بر اساس فصول مختلف استفاده کنند. Emotes همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد تا با فرم ها یا حرکات رقص بی نظیر در وسط بازی یا صفحه اصلی پیروزی را جشن بگیرند.

 

کوله پشتی

شما به مکانی برای نگهداری کلیه ابزارها ، مهمات ، کیت های پزشکی و لوازم جانبی خود نیاز دارید.

 

کلاه ایمنی

اگر به سر خود شلیک کنید ، کلاه ایمنی شما را از آسیب و مرگ در بازی محافظت می کند.

 

جلیقه نظامی

جلیقه نظامی برای بقا ضروری است و اگر شما را پیدا کنند و مورد اصابت قرار بگیرند ، می توانید در برابر ضربه مقاومت کرده و زنده بمانید.

 

جعبه سلامت

اگر این قسمت را پیدا کنید و آن را حذف کنید ، باند سلامتی شما را تا 100٪ پر می کند.

 

جعبه کمکهای اولیه

این زمینه رشته سالم شما را تا حدود 75٪ پر می کند که بسیار ارزشمند است.

 

بانداژ

در عرض چند ثانیه 10٪ از زمینه سالم شما را پر می کند.

 

نوشیدنی انرژی زا

استفاده از نوشیدنی های انرژی زا به طور خودکار سلامتی شما را در بازی بازیابی می کند.

 

مسکن

Boost 60 امتیاز قدرت به شخصیت شما اضافه می کند.

 

سرنگ آدرنالین

سرنگ آدرنالین مانند دو گزینه بالا نقاط قدرت را اضافه می کند ، اما مقدار آن بسیار بیشتر و برابر با 100 است.

 

گالن بنزین

این برای پر کردن مخزن اتومبیل استفاده می شود و فقط در مواقعی که ماشین حرکت نمی کند آن را فعال می کند.

 

جعبه های چوبی

وقتی دشمن را می کشید ، سلاح های مرده ، کیت های پزشکی و لباس در اختیار شما است.