سهام: صندوق های سرمایه گذاری مشترک در ماه اکتبر Bajaj Finance ، Bharti & Coforge را خریداری می کنند

مدیران صندوق های داخلی رویکرد محتاطانه ای در خرید سهام اتخاذ کردند زیرا رکوردشکنی در بازار سهام باعث شد ارزش گذاری ها به بالاترین حد خود برسند. در ماه اکتبر ، مدیران صندوق بر روی دو چیز تمرکز کرده اند: یکی ، شرکت هایی که از بهبود تقاضا بهره مند می شوند و دو مورد ، افزایش مواجهه با شرکت هایی که احتمال دارد از بیماری همه گیر بهره مند شوند و برای درآمد 3-4 درصدی بعدی سود بالایی دارند.

BHARTI AIRTEL

سرپوش بازار: 2،662،630 روپیه

CMP: 481 روپیه

خریداری شده توسط HDFC MF

چهار عامل فوری وجود دارد که تحلیلگران و مدیران را در مورد جذابیت بهارتی ایرتل متقاعد کرده است. تحلیلگران می گویند این شرکت در نتیجه افزایش تعرفه ها و افزایش مهاجرت به سرویس های 4G مشتریان از خدمات 2G ، بزرگترین ذینفع بهبود متوسط ​​درآمد هر کاربر خواهد بود. علاوه بر این ، ترازنامه این شرکت نسبت به همتایان خود بهتر است. تحلیلگران همچنین تحت تأثیر این واقعیت قرار گرفته اند که این شرکت در سه ماه سپتامبر 2020 در مقایسه با سه ماهه قبلی برج ها و ایستگاه های تلفن همراه بیشتری ساخته است. سرانجام ، این شرکت تصویب کرد که محدودیت مالکیت FII را از 49٪ به 100٪ افزایش دهد. با توجه به این ، تحلیلگران انتظار دارند 5 تا 16 درصد درآمد شرکت در هر سهم (EPS) برای دو مالی بعدی داشته باشد.

MF

اصلاح کنید
سرپوش بازار: 14،043 روپیه CR

CMP: 2318 روپیه

خریداری شده توسط: Mirae Asset

Coforge IT بزرگ – درحال حاضر NIIT Technologies – احتمالاً از سرمایه گذاری های خود در سه بخش Cloud ، هوش مصنوعی (AI) و سرویس های داده بهره مند خواهد شد. در ماه های اخیر ، این شرکت معاملات بزرگی را در بخش های بیمه و بیمه به دست آورد. علاوه بر این ، انتظار می رود حضور روزافزون این شرکت در بخش مراقبت های بهداشتی ، کتاب سفارشات و خط اصلی آن را به روشی معنی دار تقویت کند. در سه ماهه سپتامبر سال 2020 ، حاشیه شرکت با 180 بیت بهبود یافت و به 17.8 درصد رسید. در سه ماهه آینده ، این معاملات حاشیه ها را بیشتر بهبود می بخشد. در چارچوب این معاملات ، تحلیلگران انتظار دارند 15-30 درصد رشد سود هر سهم آن را برای دو مالی بعدی داشته باشد.

مالی باجج

سقف بازار: 2،63،538 روپیه

CMP: 4،373 روپیه

خریداری شده توسط: Axis MF

افزایش پرداخت های ناشی از افزایش حجم ، دید چشمگیری از درآمد را برای باجا مالی فراهم می کند. علاوه بر این ، وام های کم بازده خالص ، نمونه کارهای بسیار متنوع ، نقدینگی سالم در ترازنامه آن ، کاهش هزینه های وام ها و قدرت قیمت گذاری راحتی تحلیلگران و مدیران را فراهم می کند. عملکرد مالی شرکت در سه ماهه سپتامبر 2020 انتظارات خیابان را برآورده کرد. تحلیلگران سود هر سهم شرکت را برای سال جاری و مالی بعدی در بازه 6-15٪ افزایش داده اند.

داروی ALEMBIC

سرپوش بازار: 19،393 روپیه

CMP: 987 روپیه

خریداری شده توسط: Aditya Birla SL MF

Alembic Pharma در سال 1907 تاسیس شد ، فرمولاسیون های مارک دار ، ژنریک های بین المللی و API برای بازار جهانی تولید می کند. این شرکت در حال تولید سه گیاه جدید یعنی مواد جامد خوراکی انکولوژی و مواد قابل تزریق ، گیاه جامد خوراکی و چشم پزشکی است. همانطور که در سال مالی 20 ، پرونده های ANDA در 183 بود که 119 مورد تأیید شده و 76 مورد ثبت شده است. هزینه مخزن آن از 2000 روپیه ، که بخش قابل توجهی از آن در مرحله نهایی تکمیل است ، بخشهایی مانند سرطان ، داروهای تزریقی ، چشم پزشکی را افزایش می دهد. با کاهش سرمایه گذاری های سرمایه ای بعد از سالهای 2020-2020 ، شاهد تولید جریان نقدینگی بالاتر و نسبت های بازده جذاب تری خواهیم بود که باعث جذب تحلیلگران به سهام می شود.