سکوی املاک و مستغلات NoBroker به نظر می رسد تعداد سرانه 500 را افزایش دهد

BENGALURU: پلت فرم آنلاین املاک و مستغلات NoBroker به دنبال استخدام 500 نفر برای تیم های فن آوری و محصولات خود در سطح ارشد و خردسال است و همچنین به دنبال استعداد برای اجرای عملکردهای مختلف تجاری خود و همچنین سرپرستی نقاط تماس مهم مشتری است.

این شرکت مستقر در بنگالورو در سال جاری 500 متخصص عجیب و غریب در زمینه بازاریابی ، فناوری و فعالیت های تجاری خود استخدام کرده است ، علی رغم همه گیر شدن بیماری ، تعداد کل آن را تقریباً 2000 نفر اعلام کرده است. همچنین 15٪ افزایش متوسط ​​به 200 کارمند ارشد و مشوق های منظم سه ماهه مدیران خدمات مشتری ارائه داده است.

“در حالی که رشد در ابتدا برای ما کند شد ، و مشتری ما تقریباً به نصف کاهش یافت ، ما توانستیم خیلی سریع روی پای خود بایستیم و خوشبختانه هیچ کارمندی را از کار خود برکنار نکرده ایم و هیچ حقوقی نیز کسر نکرده ایم” ، آمیت آگاروال ، بنیانگذار NoBroker ، به ET گفت.

“در زمانی که بسیاری از مشاغل مجبور به تعطیلی مغازه یا کاهش فعالیت خود شده اند ، خوشبختانه رشد چشمگیری داشته ایم. ما به کارمندان ارشد خود ، که بسیاری از آنها از ابتدا در NoBroker بوده اند ، پاداش می دهیم که حقوق آنها را افزایش می دهد تلاش ها برای پیشبرد این رشد. ما همچنین تیم های فن آوری ، بازاریابی و عملیات تجاری خود را با استخدام های جدید گسترش داده ایم و به دنبال ارتقا بیشتر عملیات خود هستیم. ”

این شرکت همچنین در حال اولویت بندی مدیران HR است که می توانند در زمینه اجرای طرح های مشارکت کارکنان نوآوری ایجاد کنند و این می تواند تاثیری بگذارد در حالی که بخش زیادی از نیروی کار هنوز از خانه کار می کنند.

وی گفت ، استخدام استراتژیک به شرکت کمک خواهد کرد تا نیازهای مشتری در حال تغییر و تحول در املاک و مستغلات را شناسایی و تأمین کند و به آنها امکان دسترسی به خدمات املاک و مستغلات را فراهم کند. این شرکت به تازگی خدمات خود را در پنج شهر جدید راه اندازی کرده است و به دنبال گسترش آن در 50 ماهه آینده است.

NoBroker که توسط Akhil Gupta از IIT-Bombay ، Amit Agarwal از IIT-Kanpur و IIM-Ahmedabad و Saurabh Garg از IIT-Bombay و IIM – Ahmedabad تاسیس شده است ، در تلاش است تا صنعت املاک و مستغلات هند را که به طور مرتب سازمان یافته نیست ، تنظیم کند. این پلتفرم در مجموع 151 میلیون دلار بودجه از سرمایه گذاران خیمه شب بازی مانند General Atlantic ، Tiger Global ، SAIF Partners ، Beenext و KTB Ventures تأمین كرده است.