شارما در Isha Insight: DNA of موفقیت ، کنفرانس سالانه ای که آکادمی رهبری Isha Leadership (ILA) برای کارآفرینان برگزار می کند ، در مورد فرصت های ظهور تحول بهداشت و درمان در هند صحبت می کرد. شارما گفت: “ما باید هدف خود را” بدون حرص و آز و بدون شک “داوطلب باشیم ، زیرا با این طرز فکر می توانیم واقعاً به ملت سازی کمک کنیم.
شارما خواستار پیگیری علاقه به مد برای رهبران مشاغل بود ، این بدان معناست که به جای پیروی از گله و تقلید از روند ، باید مواردی را که آنها به شدت احساس می کنند کاهش داد و در آن جهت سهیم شد و نتایج بهتری را به همراه آورد.
شارما می گوید ، در جهانی که میزان بقای استارتاپ ها بسیار ناگوار است ، اشتیاق به یادگیری از هر شکست منجر به تصفیه خود می شود. وی گفت: “با این کار ، شما در نهایت می توانید برنده شوید ، حتی اگر شکست بخورید.”
وی تأکید کرد که چگونه موج بعدی رشد برتری هند (اقتصادی و فرهنگی) در پشت اقتصاد خدمات حاصل نمی شود و بنیانگذاران و سرمایه گذاران باید بر ایجاد مشاغلی تمرکز کنند که وضعیت موجود را برهم بزند. شارما گفت: “از آنجا که بازی تغییر کرده است ، بازیکنان نیز باید تغییر کنند ، دقیقاً مانند بازی کریکت ، جایی که بازیکنان یک قالب در قالب های دیگر ، کوتاه تر و سریعتر قرار نمی گیرند.”