سرمایه گذاران فعلی Sequoia India ، Blume Ventures ، Nexus Ventures ، Dream Incubator و Trifecta Capital نیز در جمع آوری سرمایه شرکت کردند. شرکت های سرمایه گذاری جهانی American Family Ventures ، MassMutual Ventures و SIG سرمایه گذاران جدید در این دوره هستند.
ارزیابی آن پس از آخرین تزریق سرمایه فاش نشده است.
Dhirendra Mahyavanshi ، بنیانگذار شرکت Turtlemint ، به ET گفت که این بودجه برای افزایش شبکه نمایندگی ، ارتقا product محصول ، ارتقا technology فن آوری و افزایش کارکنان مهندسی استفاده خواهد شد.
وی گفت: “برای بیش از پنج سال ، Turtlemint از طریق مدل PoSP (نقطه فروش شخص) توانسته است مشاوران بیمه را در متروها ، شهرها و شهرهای سراسر هند تقویت کند.” “ما قصد داریم در زمینه های اصلی تمرکز ، که شامل گسترش مشاوران ما است ، سرمایه گذاری کنیم.”
چندین کسب و کار متمرکز بر فناوری مانند Policybazaar ، Coverfox ، Paytm و PhonePe به دنبال برهم زدن بازار بیمه هند با راه حل های دیجیتال هستند.
مدل Turtlemint مستلزم فروش سیاستهای متمرکز بر خرده فروشی در بخشهای زندگی ، بهداشت و موتور از طریق بستر آنلاین خود ، همراه با کمک مشاوران در سراسر هند است.
مشتریان هندی برای جلوگیری از خرید بیمه خود به راه حل های گسترده مشاوره ای نیاز دارند. مهیوانشی گفت: این شرکت به نظر می رسد با گسترش شبکه نمایندگی های خود در زمین ، خود را از رقبا متمایز کند.
“با ضریب نفوذ بیمه در کمتر از 3.5٪ ، از کمترین در جهان ، نیاز و فرصت زیادی برای رشد سریع بخش بیمه در هند وجود دارد. این امر مستلزم ایجاد نیروی انسانی ماهر در هر قسمت از کشور است. ”
Turtlemint محصولات بیمه 40 بیمه مجاز را در سراسر کشور به فروش می رساند. این شرکت قبلاً در دور 2019 با هدایت سکویا هند 25 میلیون دلار سرمایه جمع کرد. آخرین دور از زمان تأسیس آن در سال 2015 ، بودجه کل آن را به 55 میلیون دلار می رساند.
طبق گفته های این شرکت ، 1.5 میلیون مشتری در سیستم عامل خود دارد و قصد دارد با ارتباط بیشتر با مشتریان احتمالی در مناطق ردیف 2 و ردیف 3 که برای اولین بار به دنبال خرید محصولات بیمه هستند ، رشد کند.
چارلز سویرک ، مدیر MassMutual Ventures ، گفت: “Turtlemint به یك نیروی كار توزیع شده متشكل از 100000 مشاور از طریق معماری انعطاف پذیر و كاملاً پویایی امکان پذیر است.”
وی افزود: “رویکرد آنها به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد و امکان تجزیه و تحلیل ابزار در زمان واقعی را فراهم می کند و توزیع بیمه را همانطور که می شناسیم تغییر شکل می دهد.”