صندوق سرمایه گذاری مشترک کوانت صندوق چرخه تجاری کوانت را راه اندازی کرد

صندوق سرمایه گذاری مشترک کوانت صندوق چرخه کسب و کار کوانت را راه اندازی کرده است، یک طرح سهام بدون پایان که موضوع سرمایه گذاری مبتنی بر چرخه های تجاری را دنبال می کند.

پیشنهاد صندوق جدید باز است و برای اشتراک در 25 مه بسته می شود

هدف سرمایه گذاری این طرح ایجاد افزایش ارزش سرمایه بلندمدت با سرمایه گذاری با تمرکز بر چرخه های تجاری از طریق تخصیص بین بخش ها و سهام در مراحل مختلف چرخه های تجاری است.

عملکرد این طرح در مقایسه با NSE 500 TRI محک خواهد شد. این طرح توسط Sandeep Tandon، Anikt Pande، Sanjeev Sharma و Vasav Sahgal مدیریت خواهد شد.

حداقل مبلغ اشتراک برای سرمایه گذاری در این طرح 5000 روپیه و پس از آن مضربی از Re 1 است. حداقل خرید/سوئیچ اضافی در این طرح 1000 روپیه و پس از آن مضربی از Re 1 است. حداقل مقدار SIP برای SIP هفتگی، دو هفته‌ای و ماهانه 1000 روپیه است و پس از آن مضربی از Re 1 است. حداقل مقدار SIP برای SIP سه ماهه 3000 روپیه است و پس از آن مضربی از Re 1 است.

این طرح برنامه منظم و برنامه مستقیم – با گزینه های رشد و IDCW را ارائه می دهد.

صندوق چرخه تجاری کوانت باید با سرمایه‌گذاری حداقل 80 درصد از دارایی‌های خالص خود در سهام و ابزارهای مرتبط با سهام (از جمله ETFهای سهام) که بر اساس چرخه تجاری انتخاب شده‌اند، رشد بلندمدتی را ارائه دهد. این صندوق همچنین می‌تواند تا 20 درصد از دارایی‌های خالص خود را در ابزارهای بدهی و بازار پول (از جمله ETFهای بدهی)، تا 20 درصد در ETFهای طلا و نقره، یا تا 10 درصد در REIT و InVITها سرمایه‌گذاری کند. سرمایه گذاری در اوراق بهادار خارجی نباید بیش از 20% باشد. طرح تحت عنوان استراتژی سرمایه گذاری بر اساس چرخه تجاری از طریق تخصیص پویا بین بخش ها و سهام مختلف در مراحل مختلف چرخه تجاری، در اوراق بهادار مرتبط با حقوق صاحبان سهام و سهام سرمایه گذاری می کند. به این ترتیب، این طرح انعطاف پذیری لازم برای سرمایه گذاری در بخش ها و ارزش بازار را خواهد داشت. هدف این طرح، استقرار رویکرد چرخه تجاری در سرمایه گذاری با شناسایی روندهای اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش ها و سهامی است که احتمالاً در هر مرحله از چرخه تجاری عملکرد بهتری دارند.

این طرح از رویکرد ساخت پرتفوی از بالا به پایین پیروی می کند تا مرحله چرخه تجاری را از طریق تجزیه و تحلیل ریسک پذیری داخلی و جهانی و نقدینگی شناسایی کند تا به ارزیابی ریسک بر/خطر برای بخش ها و سهام برسد.

این محصول برای سرمایه گذارانی که به دنبال افزایش سرمایه در بلندمدت هستند مناسب است. یک طرح سهام که عمدتاً در بازارهای هند با تمرکز بر چرخه های تجاری از طریق تخصیص پویا بین بخش ها و سهام در مراحل مختلف چرخه های تجاری سرمایه گذاری می کند.