صندوق سرمایه گذاری مشترک HDFC صندوق سود سهام HDFC را راه اندازی می کند

صندوق سرمایه گذاری مشترک HDFC صندوق بازده سود سهام HDFC را راه اندازی کرده است ، یک صندوق سهام آزاد با بازدهی بیشتر که در سهام شرکت های بازده سود سهام سرمایه گذاری خواهد کرد. این طرح به دنبال سرمایه گذاری در شرکت هایی با سابقه ثابت پرداخت سود سهام در زمان سرمایه گذاری و شرکت هایی با سود سهام بالاتر از شاخص Nifty 50 خواهد بود. این طرح محدودیت بازار و بخش عاملی خواهد داشت.

بازده سود سهام یک شاخص ارزیابی خوب است و شرکت هایی که بازده سود بالایی دارند ، جریان نقدی خوبی را در تعهدات تجاری و مدیریتی نسبت به سهامداران نشان می دهند. همچنین ، از انتشار این صندوق ، چنین شرکت هایی دارای بازده بالاتر (ROE) هستند.

بازده سود سهام یک نسبت مالی است که نشان می دهد شرکت هر سال نسبت به قیمت سهام خود ، سود سهام / بازخرید پرداخت می کند. NIFTY Dividend Opportunities 50 TRI (معیار) CAGR 9.70٪ را برای دوره 1 تحویل داده است
خیابان اکتبر 07 تا 30
هفتم اکتبر 2020. بعلاوه ، طی 13 سال گذشته ، NIFTY Dividend Opportunities 50 TRI با CAGR 2٪ ~ عملکرد NIFTY 50 TRI را پشت سر گذاشته است.

بعلاوه ، شرکتهای پرداخت سود عمدتا مشاغل بالغ و بی ثباتی هستند. این شرکت ها ممکن است جریان نقدی سالم ایجاد کنند.

طبق گفته صندوق صندوق ، نرخ بهره پایین سهام بازده سود سهام بالا را جذاب می کند. همچنین ، ارزیابی های قطبی فعلی سهام پر سود با سود را جذاب می کند و با توجه به تغییر در مالیات ، بسیاری از شرکت ها خرید مجدد را انتخاب می کنند که می تواند روش خوبی برای پاداش سهامداران و بهبود ارزیابی این شرکت ها باشد.

NFO صندوق در 27 نوامبر افتتاح می شود و برای اشتراک در 11 دسامبر بسته می شود.