عمل ژنیکوماستی چگونه است

 عمل ژنیکوماستی مردان چگونه است

ورزش می تواند تعادل هورمون ها را در بدن انسان تنظیم کند و علائم ژنیکوماستی را کاهش دهد. بزرگی سینه مردان برای مردان شرم آور است و باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می شود و حتی ممکن است از جامعه فاصله بگیرند. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که

عمل ژنیکوماستی چگونه است. سینه های بزرگ در مردان که ژنیکوماستی نامیده می شود به دلیل اختلالات هورمونی در سنین نوجوانی یا در تمام سنین در مردان ایجاد می شود. مزیت دیگر دستگاه PAL این است که کبودی و تورم کمتری بر جای می گذارد و دقت جراح را در مجسمه سازی افزایش می دهد و روند ترمیم بافت بسیار سریعتر است.
حتماً آزمایشات و اقدامات قبل از عمل را طبق دستور پزشک انجام دهید. اندازه جدید سینه باید به کاهش درد و محدودیت های فیزیکی که بیمار قبل از کوچک کردن سینه تجربه کرده بود کمک کند.
 
مطالعات متعدد نشان داده اند که کمبود روی می تواند منجر به کاهش سطح تستوسترون شود. گاهی اوقات با قطع داروهایی که باعث ژنیکوماستی شده اند، مانند دوپینگ، مشکل برطرف می شود.

ارتباط ژنیکوماستی و سرطان

افراد مبتلا به سرطان و افراد با سابقه آلرژی دارویی برای این نوع درمان مناسب نیستند. در مقاله بعدی؛ مهم ترین نکات بعد از ژنیکوماستی را بیان کرده ایم. با ما همراه باشید و این مقاله را حتما بخوانید.

این تمرینات یوگا را به طور منظم با رژیم غذایی مناسب انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای نوع بافت غده ای، لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن در نظر گرفته شده است. اکسیزیون مانند برداشتن چربی با جراحی است که در طی آن بافت غده ای سینه یا پوست اضافی برداشته می شود و در صورت لزوم موقعیت هاله و کاهش هاله در این عمل انجام می شود.

بهترین و ساده ترین ورزش برای کوچک کردن سینه مردان

بهترین و ساده ترین ورزش برای کوچک کردن سینه، ورزش های هوازی مانند دوچرخه سواری، طناب کشی، تردمیل و پیاده روی است. جراحی کوچک کردن سینه در مردان نیز می تواند از طریق یک برش انجام شود.

همچنین افرادی که سابقه سکته مغزی دارند نباید از این درمان استفاده کنند. از هر 4 مرد در این گروه سنی حداقل 1 نفر به ژنیکوماستی مبتلا می شود. زیرا او بهترین جراحی است که با تخصص و دانش بالا و تجربه فراوان می تواند بر همه این عوارض مسلط شود و احتمال بروز آنها را به حداقل برساند.

کالری دریافتی روزانه خود را کنترل کنید. نه تنها باید غذاهای سالم بخورید، بلکه باید مقدار مناسبی هم بخورید. بنابراین، چربی اضافی سینه تنها با رعایت برنامه کاهش چربی در سراسر بدن از بین می رود. علاوه بر این، تقویت عضلات قفسه سینه می تواند به کاهش اندازه بافت سینه کمک کند.

برنامه های ویژه زیادی در این زمینه وجود دارد از جمله برنامه تمرینی برای رشد عضلات ضعیف که برای چربی سوزی بسیار مفید است. اگرچه علت بزرگ شدن سینه در مردان مشخص است، اما در 25 درصد از افرادی که این مشکل را دارند، علت آن پیدا نمی شود و ایدیوپاتیک یا ناشناخته در نظر گرفته می شود که برای ژنیکوماستی قابل درمان است.

لیپوماتیک یا لیپوساکشن ژنیکوماستی

دستگاه  لیپوماتیک جدیدترین و پرکاربردترین دستگاهی است که در حال حاضر در ایالات متحده استفاده می شود. ورزش کل بدن را فعال نگه می دارد و تمام قسمت های اصلی بدن را که در آن چربی تجمع می یابد درگیر می کند. یکی از مزایای دستگاه پال این است که بسیار کارآمدتر و ایمن تر است و نتایج بهتری نسبت به روش های دیگر دارد. اگر BMI بیش از 25 کیلوگرم در هر متر دارید، 80 درصد بیشتر احتمال دارد به ژنیکوماستی مبتلا شوید.

داروهای تجویز شده توسط پزشک باید به موقع مصرف شوند. زیرا می تواند از عفونت جلوگیری کند. در طول بهبودی ژنیکوماستی باید از مصرف سیگار و الکل خودداری کرد. زیرا منجر به اختلال در روند درمان می شوند. اما قبل از عمل باید سیگار را ترک کنید. قبل از یائسگی، بافت سینه بزرگتر از بافت چربی است (چگالی بیشتر). یکی از روش های درمان ژنیکوماستی، درمان ژنیکوماستی با دارو است که بسیار راحت تر از درمان با جراحی است، اما آیا می دانید این روش موثر در اختیار چه کسانی است؟

شما به یک برنامه تمرینی نیاز دارید که بر کاهش کل چربی بدن و محافظت از عضلات ضعیف تمرکز داشته باشد. برای از دست دادن چربی در قفسه سینه انجام تمرینات سنگین که شامل تمرینات قلبی و تمرینات وزنه بر عضلات سینه می شود بسیار موثر است.

جراحی ژنیکوماستی یا در واقع همان جراحی سینه در مردان، نوعی جراحی زیبایی سینه است که بزرگ شدن سینه مردان را درمان می کند. در درمان ژنیکوماستی با لیزر ابتدا نوعی فشار منفی در بافت چربی بافت سینه ایجاد می شود و سلول ها از بین می روند و چربی اضافی از بدن خارج می شود اما نه بطور کامل.

تستوسترون نوعی هورمون است که به عنوان هورمون مردانه نیز شناخته می شود. با این حال، مواردی وجود دارد که در داخل مجاری صفراوی سنگ تشکیل شده است. علاوه بر این، بیضه ها را می توان از نظر وجود تومور بررسی کرد. همچنین به فعالیت هایی که عضلات سینه را تقویت می کنند توجه کنید.

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی

منابع:

drbrenman

plasticsurgery

aycockmd