به عنوان بخشی از این معامله ، غذاهای شورشی با رستوران های سیرا نوادا ، که دارای حق امتیاز برتر هند برای وندی است ، همکاری می کنند تا آشپزخانه های ابر زنجیره ای فست فود مستقر در ایالات متحده را در این کشور توسعه و اداره کند.
کالول بانرجی ، بنیانگذار Rebel Foods ، گفت: “این یک همکاری در حال تغییر بازی است.” “برای نسل های طولانی ، مارک های تولید کننده ملی فقط به یک استراتژی آجر و ملات متکی بودند و طی دهه ها سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام دادند. با مشارکت با Rebel شبکه غذایی آشپزخانه های موجود در هند ، وندی دسترسی فوری به مقیاس سریع در سراسر کشور ، در سطوح بسیار پایین تر از سرمایه ، خواهد داشت. ”
بر اساس گزارشی از بلومبرگ ، وندی در حالی که به دنبال گسترش در هند است ، موارد منوی خود را محلی کرده است که شامل فلفل قرمز مرغ ، سیب زمینی سرخ کرده ، و سیب زمینی است.
مشارکت با Rebel ، وندی را از حضور در سراسر هند و همچنین دانش فنی محلی برخوردار می کند. سبک زندگی پر سر و صدا افراد ساکن در شهرها به رشد مارک های فقط تحویلی کمک می کند. و همه گیری Covid-19 فقط این روند را تسریع کرده است.
در 18 ماه گذشته ، Rebel از شبکه آشپزخانه ابری خود استفاده کرده است تا به طرز پرخاشگرانه ای به دسته های جدیدتر مانند کیت های آماده برای پخت ، گوشت ، میان وعده های بسته بندی شده و سرمایه گذاری در 12 مارک تجاری گسترش یابد. این به شرکت کمک می کند تا اقتصاد بهتری را از بازار ارائه دهد ، و جمع آوری کنندگان اهرم Swiggy و Zomato برای جلب مخاطبان گسترده تر.
آشپزخانه های ابری فضای تجاری املاک و مستغلات دارای مجوز مقرون به صرفه و همچنین بازاریابی ، فناوری ، تعمیر و نگهداری و تخصص کسب و کار را برای افتتاح و راه اندازی یک مارک مجازی با هزینه کم سرمایه ارائه می دهند. دیگر بازیکنان این بخش شامل Ghost Kitchens، CloudKitch، KitchenCentre، FoodCoWorks، KloudKitchen، Smart Co Kitchens و Travis Kalanick با پشتیبانی City Storage System هستند.
بر اساس گزارشی از گزارش ها و داده ها ، پیش بینی می شود بازار آشپزخانه ابر در هند که سال گذشته بیش از 160 میلیون دلار ارزش داشت ، با رشد 18 درصدی همراه باشد.
به طور جداگانه ، سیرا نوادا 150 رستوران سنتی وندی ایجاد خواهد کرد.
“ابیگل پینگل” ، مدیر ارشد توسعه شرکت وندی ، در بیانیه ای گفت.