فودکورت ها در مراکز خرید در حال تغییر دیجیتالی هستند

دادگاه های مواد غذایی در مراکز خرید در حال تغییر دیجیتالی هستند زیرا همه گیری اپراتورها را مجبور به اتخاذ سیاست لمس صفر می کند.

استارت آپ فن آوری مواد غذایی HungerBox اظهار داشت که درخواست های مدیریت فودکورت در مراکز خرید و کافه تریا در پارک های فناوری افزایش یافته است زیرا مراکز خرید به این کار اشتغال دارند.

“F&B یک عنصر مهم در تجربه کلی بازدیدکنندگان در تمام پروژه های ما را تشکیل می دهد. فعال کردن یک تجربه F&B ایمن و لذت بخش همیشه در اولویت بوده و این جنبه در پس زمینه همه گیری تأکید شده است. ”

پس از قفل کردن ، مراکز خرید امکان سفارش بدون صف بدون پول نقد و بدون تماس ، تحویل کالا ، تحویل ، رزرو میز و گزینه های پرداخت دیجیتال را دارند.

DLF ، که نیمی از مراکز خرید را در NCR اداره می کند ، همچنین برنامه “Lukout” خود را برای ارائه ترافیک در زمان واقعی پا ، اعلان های بی درنگ ایمنی و تمیزی ، رزرو اسلات های زمانی و ساعت های طلایی برای بازدید از مراکز تجاری به روز کرده است.

HungerBox با توسعه دهندگان برجسته ای مانند ORRIS ، M3M و Signature Group معامله ای امضا کرده و اکنون در حال مذاکره با دیگران برای مدیریت فعالیت های غذاخوری آنها است.

“مراکز تجاری بخش مهمی از اقتصاد را تشکیل می دهند ، زیرا مراکز خرده فروشی برای چندین مشاغل تجاری هستند. فودکورت ها تعداد زیادی از افراد را به خود جلب می کند و ما در حال ارائه راه حل بی پایان و بدون تماس هستیم که مشتری بتواند منو ، در دسترس بودن صندلی ها و حتی پرداخت از طریق تلفن را مشاهده کند. “گفت: Sandipan Mitra ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت HungerBox.

برای توسعه دهندگان مراکز خرید ، سیستم عامل های فن آوری شفافیت شفافیت در درآمد ، قابلیت مشاهده در زمان واقعی عملکرد فودکورت و مکانیزمی را برای افزایش قابل توجه دسترسی به فودکورت ها به ارمغان می آورند.

“این فن آوری در مرکز خرید ما در حال حاضر کد QR و راه حل Scan-Order-Pay مبتنی بر WhatsApp را برای کمک به دادگاه های مواد غذایی و رستوران ها ارائه می دهد تا ضمن اطمینان از رعایت هنجارهای فاصله اجتماعی ، از فعالیت های تجاری ساده اطمینان حاصل کنند و با کمترین تماس انسان هنگام سفارش یا پرداخت به مشتری احساس امنیت کنند. Ravinder Choudhary – AVP ، مرکز خرید وگاس گفت.

Vegas Mall دارای یک کد QR مشترک در طبقات مختلف بازار است در حالی که تیم کف و تیم عملیات مشتریان را در مورد نحوه استفاده از آن راهنمایی می کنند.

میهمانان می توانند کد تلفن QR خود را که روی میز قرار داده شده اسکن کرده و منوی تمام رستوران ها را از طریق مرورگرهای تلفن خود دقیقاً مانند فهرست تجارت الکترونیکی مشاهده کنند.