مارک های مصرف کننده: سوار شدن بر موج D2C: رویداد Saama Capital برای رمزگشایی نقشه مسیر آینده برای این بخش

این یک سال پرچم برای بخش مارک های مصرف کننده بوده است زیرا همه گیرها منجر به پذیرش آنها می شود که بیشتر توسط تجارت آنلاین هدایت می شود. از جمله سرمایه های اولیه برای حمایت از شرکت های نوپا در این بخش ، Saama Capital ، جمع آوری تعدادی از این مارک های مصرف کننده در حال ظهور برای بحث در مورد یادگیری است که به شرکت های عصر جدید کمک می کند تا بیشتر در چالش ها در یک بازار سریع و بیش از حد رقابت کنند.

“مارک های رمزگشایی شده” در زمانی مطرح می شود که علاقه به حمایت از مارک های مستقیم به مصرف کننده یا D2C که از تجارت الکترونیک به عنوان کانال اصلی توزیع استفاده می کنند ، افزایش یافته است. سرمایه گذاران می گویند که با شروع درآمد گروه متوسط ​​درآمد هند در خرید اقلام اختیاری ، جوانان در شهرهای کوچک خواهان محصولات با کیفیت جهانی هستند و این امر نیاز به مارک های داخلی را تسریع می کند.

ETtech شریک رسانه ای رسمی کنفرانس Brands Decoded است.

این رشد بیشتر در بخش FMCG مشهود است ، که براساس بنیاد ارزش سهام هند در حال رشد با CAGR 27.86٪ است و تا سال 2020 از 100 میلیارد دلار عبور خواهد کرد. این تغییر سریع و دور از کالاهای بسته بندی نشده و بدون مارک همان چیزی است که تا حد زیادی باعث ایجاد نام تجاری می شود به گفته کارشناسان ، اما همانطور که انتظار می رود عمده تقاضا در انتهای پایین بازار مارک تجاری است.

Saama Capital ، که در شرکت هایی مانند The Mom’s Co. ، Lendingkart ، Daily Ninja ، Chai Point ، Sula ، Fisdom ، Raw Pressery ، Kruzr و Nourish Organics سرمایه گذاری کرده است ، این رویداد صنعت را با هدف ایجاد غلبه بر چالش های پیش رو برگزار کرد. توسط بسیاری از آنها

Ash Lilani ، مدیر عامل و بنیانگذار ، Saama Capital ، گفت: “ایده (این رویداد) ایجاد آگاهی در مورد مارک های رقیب است که در میان گروه ها در حال ظهور هستند و یک فرصت شبکه ای خوب برای افراد در اکوسیستم فراهم می کند.”

Lilani از آن به عنوان سریع ترین رده کسب و کار در هندوستان نام می برد که نشان می دهد چه تعداد از این مارک های D2C دارای گزینه های دموکراتیک ، قیمت و راحتی خرید برای مردم در سراسر کشور هستند.

مارک های مصرف کننده فقط با مسئله درست و صحیح قرار دادن بازار کالا مشکل دارند. اکثر آنها با س questionsالاتی در مورد چگونگی شکستن مخلوط کانال ، کانال های بازاریابی و استراتژی نام تجاری درگیر هستند.

Saama Capital گفت: “در مارک های رمزگشایی شده ، هدف ما جمع آوری برخی از بنیانگذاران برجسته برندهای مصرف کننده هند برای به اشتراک گذاشتن درسهایی در مورد هک کردن رشد سفر است که یک تجارت اولیه در مرحله اولیه انجام می شود تا به یک مارک مصرفی مترادف با سبک زندگی تبدیل شود.” “گرچه هیچ استراتژی متناسب با همه استارت آپ های مصرفی وجود ندارد ، اما اصول اساسی وجود دارد که داستان های موفقیت را از داستان های مشتاق جدا می کند.”

برخی از سخنرانان این مراسم عبارتند از: نیل پارهخ ، بنیانگذار Casper ، Ajith Pai ، مدیر عامل شرکت Delhivery ، Amit Chaudhary ، بنیانگذار Lenskart ، Vineeta Singh ، مدیر عامل شرکت Sugar Cosmetics ، Shan Kadavil ، بنیانگذار Fresh To Home ، Deepak شهدادپوری از DSG Consumer Partners ، از جمله دیگر ، که عملاً در تاریخ 11 و 12 دسامبر برگزار می شود.

Singh of Sugar Cosmetics گفت: این رویداد به بسیاری از بنیانگذاران که نگرانی های مشترکی در مسیر تولید برند خود دارند ، کمک خواهد کرد تا در مورد تجربیات دیگران بحث کنند. “اغلب بنیانگذاران درگیر معضل انتخاب رشد کوتاه مدت نسبت به بلند مدت هستند و به همین دلیل این گفتگوها (با فعالان صنعت) مهم می شوند. تا زمانی که به فکر سفر برند خود نباشید و برنامه ای را دنبال نکنید ، مارک های جدیدی جای خود را به دست می آورند و مارک های فعلی رقیب برای مدت زمان طولانی تری صاحب مسئولیت می شوند. ”