مدیران استارت‌آپ‌ها پرداخت می‌کنند: دستمزدهای متورم باعث کاهش یافتن شغل مدیران استارت‌آپ‌ها می‌شود

مدیران استارت‌آپ‌ها پرداخت می‌کنند: دستمزدهای متورم باعث کاهش یافتن شغل مدیران استارت‌آپ‌ها می‌شود

بسته‌های نجومی که توسط مدیران ارشد استارت‌آپ در دوران رونق جمع‌آوری می‌شد، اکنون برای بسیاری از افراد دچار نقص شده است، زیرا آنها به دنبال تغییر شغل در میان رکود در این بخش هستند.

حرفه‌ای‌هایی که حقوق‌های بسیار بالایی دریافت می‌کنند و به دنبال کناره‌گیری از استارت‌آپ‌های مشکل‌دار هستند، هنگام تغییر شغل با کاهش شدید غرامت مواجه می‌شوند. همچنین، بنیان‌گذاران استارت‌آپ اغلب از استخدام این مدیران، حتی با دستمزدهای پایین‌تر، احتیاط می‌کنند و فکر می‌کنند که در صورت بهبود وضعیت، جزو اولین کسانی هستند که از کشتی پرش می‌کنند.

اکوسیستم استارتاپی هند در حال حاضر بدترین زمستان سرمایه گذاری خود را در چند وقت اخیر پشت سر می گذارد. با کاهش سریع پول نقد جمع آوری شده در دوره های قبلی، بسیاری از آنها مشاغل را کاهش می دهند و برنامه های توسعه بیهوده را برای کاهش هزینه ها و سودآور شدن دارند.

این تنها حرفه ای ها نیستند که با کاهش بیش از 20 تا 25 درصد راحت نیستند. شرکت ها نیز از نامزدهایی که حقوق فعلی آنها 30 درصد یا بیشتر از بودجه اختصاص داده شده آنها برای این نقش است اجتناب می کنند.

داس گفت: “آنها می گویند: “خیلی بالا… به او دست نزنید”.

او نمونه ای از یک شرکت مد آنلاین را ذکر کرد که در تلاش است مدیرانی را در گروه 60 تا 80 میلیون روپیه استخدام کند. برخی از رزومه هایی که وارد شده اند مربوط به افرادی با حقوق 1.2 کرور و بالاتر است. داس گفت که بنیانگذار حتی از چنین کاندیداهایی پذیرایی نمی کند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

مدیران استارت‌آپ‌ها پرداخت می‌کنند: دستمزدهای متورم باعث کاهش یافتن شغل مدیران استارت‌آپ‌ها می‌شود


آمیت آگاروال، مدیر اجرایی NoBroker، گفت که در میان افرادی که حقوق آنها بالاتر از بودجه است، دو دسته وجود دارد. برای نفر اول، که در سطح حقوق بالاتری هستند اما هنوز هم خوب هستند، شرکت حقوق ها را مطابقت می دهد و حتی اندکی افزایش می دهد تا فرد احساس کوتاهی نکند. معمولاً بالای 50 تا 60 درصد از باند بودجه آن در نظر گرفته نمی شود. پیامی که منتشر می شود این است که اصلی ترین چیزی که این نامزدها دنبال آن هستند پول است. به محض اینکه اوضاع بهتر شد آنها را ترک خواهند کرد. حدود 20 تا 30 درصد از رزومه‌ها در این دسته قرار می‌گیرند – در بازار کنونی، آنها از خودشان قیمت‌گذاری کرده‌اند.»

شرکت proptech برای نقش های ارشد در بازاریابی، فناوری و تجارت استخدام می کند.

Ashwin Damera، مدیر عامل، Eruditus و Emeritus، گفت که شرکت او در استخدام کند است، اما شاهد رزومه های زیادی از حرفه ای هایی است که به دنبال تغییر هستند – بسیاری از آنها با حقوق فوق العاده بالا.

دامرا گفت: “دو سال پیش، ما می خواستیم تعدادی از آنها را استخدام کنیم.” اکنون ما حتی با این افراد مصاحبه نمی کنیم. چقدر دوام خواهند آورد؟»

در سال گذشته، میانگین افزایش در حین تغییر شغل در محدوده 30 تا 50 درصد بود. در پایان بالاتر حقوق دو برابر شد. آشیش سانگانریا، شریک ارشد شرکت جستجوی اجرایی Transearch، گفت: اکنون افزایش ها به کسری از آن کاهش یافته است.

یک CXO در یونیکورن که حقوقی معادل 3 کرور روپیه دریافت می‌کند، با مؤلفه حقوق صاحبان سهام به میلیون‌ها، اکنون به دنبال شغلی است، پس از اینکه شرکت پس از جمع‌آوری بودجه با ارزش بسیار بالا، کاهش می‌دهد. مجری مورد نظر مایل است 25 درصد از بخش نقدی را کاهش دهد. در بخش سهام، او مایل است حتی بیشتر مصالحه کند.

شرکت ها در حال حاضر نسبت به هزینه ها بسیار آگاه تر هستند. اما آنها خیلی سخت معامله نمی کنند. وقتی بازار بهتر شد، آنها خطر نمی کنند که آن فرد را ترک کند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.