“بحران شفافیت ایجاد می کند. برای ما ، وضوح (این بیماری همه گیر COVID-19) این است که دید ما کاملاً واضح است … ما در حدود 80 کشور جهان فعالیت می کنیم. هند ، آسیای جنوب شرقی و اروپای شمالی و دو بازاری که ما در حال تبدیل شدن به یک چالشگر آشکار هستیم ، چین و ایالات متحده هستند. این پنج بازار متمرکز است که ما دنبال آنها هستیم. ”
“در این موارد ، آرزوی ما این است که هر کجا که پیشرو در بازار هستیم یا رهبران بازار هستیم ، می خواهیم با عمیق تر و نه گسترده تر ، پیشبرد خود را گسترش دهیم. در بازارهایی مانند ایالات متحده آمریکا ، چین ، ما می خواهیم به طور مداوم محصولات و خدمات خود را برای پیروزی بهبود بخشیم سهم بازار. ما به اندازه کافی گسترده هستیم که دیگر مجبور به گسترش نیستیم ، “ریتش آگروال ، بنیانگذار و مدیر عامل گروه OYO در اجلاس سران رهبران جوان FICCI گفت.
وی افزود ، در حال حاضر تمرکز بر این است که اطمینان حاصل کنیم شرکت سودهای خود را تلفیق می کند و در جغرافیایی که گروه دارای رهبری بازار یا وضعیت رقیب است ، عمیق تر می شود.
آگاروال گفت که این شرکت شاهد سقوط ناخالص دلار در ماه آوریل در مقابل ژانویه 66 درصدی بود و مجبور شد چندین تصمیم سختگیرانه از جمله رها کردن بسیاری از کارمندان اتخاذ کند.
“ما در حال حاضر به 85 درصد از سطح قبل از COVID در دلار حاشیه ناخالص برگشته ایم ، هنوز 15 درصد پایین تر ، ما هنوز کاملا از جنگل خارج نشده ایم … واضح است که ما در شرایط بسیار بهتری نسبت به آوریل بودیم” او اضافه کرد.
آگاروال گفت که او اوقات چالش برانگیزتری را پشت سر گذاشته و بحران ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 او را نمی ترساند.
“هنگامی که شما یک میلیارد دلار پول نقد در بانک خود دارید ، هزاران نفر از OYOpeneurs حاضر به جنگ و دیدن این بحران با هم ، شما یک اکوسیستم مصرف کننده از 100 میلیون کاربر دارید … همه گیری ممکن است احساس یک چالش بزرگ باشد ، اما این نیست آگروال گفت: به اندازه زمانی که یک شرکت پول نقد برای شروع شرکت خود دارید … این همان هفته زنده ماندن است که برای آن می جنگید … این روزها مرا به اندازه ای نترسانید. آقای SVK