مرگ COVID-19: انگلستان برای ثبت قومیت برای ارزیابی تأثیر بر سرخپوستان ، اقلیت ها

لندن: دولت انگلیس روز پنجشنبه مجموعه ای از اقدامات را به عنوان بخشی از بررسی موارد بالاتر وضع کرد
کووید
19 میزان مرگ و میر در میان مردم هندوستان و سایر اقلیت های قومی ، از جمله حکم قومیت برای ثبت به عنوان بخشی از روند صدور گواهینامه مرگ.

وزیر معادلات کمی بادنوچ هنگام ارائه اولین گزارش سه ماهه به نخست وزیر بوریس جانسون و وزیر بهداشت مت هانکوک در مورد پیشرفت برای درک و حل یک بیانیه شفاهی در مجلس عوام اظهار داشت.
کووید
19 اختلافات بر اساس قومیت.

این گزارش به دنبال یک بررسی رسمی است که در پی تجزیه و تحلیل بهداشت عمومی انگلیس (PHE) در اوایل سال جاری در پارلمان ارائه شد و نتیجه گرفت که مردان مسن هندی الاصل در رده بالاتری از ویروس کرونا قرار دارند
فوتشدگان در انگلیس همراه با سایر گروههای قومی سیاه ، آسیایی و اقلیت (BAME).

بادنوچ گفت: “گزارش امروز اولین گام مهم در سفر ما برای درک و مقابله با تأثیر نامتناسب COVID است.”

“دسترسی به جدیدترین اطلاعات و محافظت از بهداشت عمومی باید در دسترس همه باشد. برای اطمینان از چنین وضعیتی ، ما در یک بسته اقدامات قوی برای هدف قرار دادن پیام رسانی سرمایه گذاری کرده ایم ، داده هایی را که در دسترس داریم توسعه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که همه تا آنجا که ممکن است ایمن هستند در خانه یا محل کار ، “او گفت.

علاوه بر ستون قومیت در گواهی های مرگ ، سایر اقدامات تعیین شده توسط وزیر شامل طرح جدید “قهرمانان جامعه” با ارزش حداکثر 25 میلیون پوند برای تأمین بودجه برای ارتقا strategies استراتژی های ارتباطی موجود در مناطق و جوامع در معرض خطر است. .

“لیست بیماران محافظت شده” ملی ، یا افرادی که در بالاترین رده خطر قرار دارند و از آنها می خواهد در خانه محافظت شوند ، همچنین برای درک بهتر عوامل خطر مرتبط با ویروس و محرک های اختلاف افزایش می یابد.

“بسیار مهم است که ما عوامل اصلی اختلاف در سلامتی ناشی از آن را درک کنیم
کووید
19 و برای مقابله با آنها اقدامات کارآمد و مبتنی بر شواهد را تعیین کنید. ”، گفت: دکتر روحینی ماتور ، استادیار اپیدمیولوژی هند تبار ، دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن.

وی گفت: “این گزارش گامی محکم در مسیر انجام این کار است ، یافته های مهم را برجسته می کند ، اطلاعات نادرست مخرب را از بین می برد و گام های روشنی را برای رفع تأثیر ویروس بر جوامع اقلیت قومی ارائه می دهد.”

یک بررسی مرتبط با گزارش PHE ادعا کرده بود که “نژادپرستی تاریخی” ممکن است در پشت تأثیر نامتناسب این عامل باشد
کووید
19 در مورد اقلیت های قومی با این حال ، یک مشاور دولتی منصوب ویژه نژاد پرستی را به عنوان عامل اصلی رد کرده و به عنوان عوامل تعیین کننده به مناطق اقتصادی مانند شغل و مسکن اشاره کرده است.

دکتر گفت: “به جای تمرکز بر قومیت ، باید عوامل اصلی خطر (که عمدتا اقتصادی-اجتماعی هستند) که باعث مرگ بالاتر آنها می شود را بررسی کنیم – و بنابراین خطر مرگ را در همه گروه های قومی ، از جمله سفیدپوستان کاهش می دهد.” راغیب علی ، همکار ارشد تحقیقات بالینی در واحد اپیدمیولوژی MRC ، دانشگاه کمبریج.

“اختلافات اصلی به دلیل افزایش خطر ابتلا به عفونت است ، به احتمال زیاد مردم سیاه پوست و آسیایی در محرومیت زندگی می کنند ، در مراکز شهری پرجمعیت با سطح بالاتری از آلودگی هوا و در خانوارهای بزرگتر و چند نسل. آنها همچنین دارای خطر پیامد ضعیف تر یک بار آلوده شدن ، به دلیل سطح بالاتری از بیماری های همراه ، مانند چاقی و دیابت ، “.

دولت علی و پروفسور کیت نیل را از دانشگاه ناتینگهام به عنوان مشاوران ویژه منصوب کرده است تا در کنار واحد اختلاف نژاد دفتر کابینه برای ارائه مشاوره و پشتیبانی بیشتر در مورد اقدامات لازم در زمینه رسیدگی کار کنند.
کووید
19 اختلافات قومی مرتبط.

دولت گفت از زمان گزارش PHE ، ‘اختلاف در خطر و نتایج
کووید
19“، تغییرات قومی در تأثیر همه گیری را که چندین مرحله برداشته است ، از جمله 4.3 میلیون پوند هزینه در شش پروژه تحقیقاتی نوآورانه برای درک بهتر روابط
کووید
19 و قومیت

4 میلیون پوند اضافی نیز برای هدف قرار دادن پیام رسانی در جوامع اقلیت های قومی و کارکنان خدمات بهداشت ملی (NHS) از مناطق اقلیت های قومی تحت ارزیابی خطر اختصاص داده شده است.

“این گزارش مهم در مورد نابرابری های بهداشتی و
کووید
19 رشته های مهمی از شواهد را جمع آوری می کند تا تأثیر نامتناسب بر اقلیت های قومی را با شناسایی عوامل اساسی که در افزایش خطر ابتلا به عفونت و پیامدهای نامطلوب آنها نقش دارد ، برجسته کند. ” دانشمند ژنومیکس انگلیس.

وی گفت: “این موارد شامل اندازه خانوار ، محرومیت ، بیماریهای همزاد و به ویژه شغل است كه سهم حیاتی جوامع مختلف ما را به عنوان كارگران اصلی در خط مقدم جبهه طغیان نشان می دهد.”

پس از به روزرسانی سه ماهه در مورد بررسی در حال انجام ، دفتر هیئت دولت گفت که شواهد و داده های جمع آوری شده به اقدامات بیشتری برای محافظت از افرادی که بیشترین خطر را دارند ، ترجمه می شود.