مشاغل مجازی: برای برگزاری جشنواره شغل مجازی از 7 نوامبر استراحت کنید

استارت آپ Job tech Awign از 7 نوامبر تا 17 نوامبر یک جشنواره شغلی مجازی برگزار می کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است که انتظار می رود این رویداد موقعیت های انعطاف پذیر از خط مشاغل مختلف شرکت مانند تحویل در آخرین مایل ، حسابرسی ، توسعه کسب و کار جدید ، تولید اینترنتی آنلاین ، تماس تلفنی و نمایش های دیجیتال را به همراه داشته باشد.

Sarthak Annanya ، یکی از بنیانگذاران Awign ، گفت: “با استفاده از سیستم عامل AI ، ما می توانیم مصاحبه های این تعداد زیادی از نامزدها را با یک کلیک تأیید کنیم. ما از روشی که ساختار و سیستم عامل ما ساختار دارد ، هدف ما این است که ظرف چند ساعت مشاغل را برای آنها مطابقت داده و نهایی کنیم.

وی افزود: این همه گیری اهمیت اقتصاد پایدار کنسول را مورد توجه قرار داده است ، ضروری برای مشاغلی که می توانند کارمندان مستقر در نیاز را استخدام کرده و هزینه های سربار خود را بررسی کنند.

این رویداد مجازی چرخه شغلی دیجیتال پایان به انتها را شامل می شود ، درست از درخواست ، استخدام شدن و دریافت حقوق. این شرکت گفت که این یک رابط واحد و یک تجربه آسان را برای نامزد شرکت کننده در جشنواره ارائه می دهد.

در این گزارش آمده است که موقعیت های انعطاف پذیر موجود براساس موقعیت ، مهارت ، در دسترس بودن زمان و تجربه گذشته داوطلب با محدوده متوسط ​​حقوق 12000 تا 25000 روپیه در هر ماه تعیین خواهد شد.