معاون رئیس جمهور آمریکا: انتخاب کمالا هریس به عنوان معاون بعدی رئیس جمهور آمریکا لحظه ای تاریخی: هندی-آمریکایی ها

از نظر هندی-آمریکایی ها ، انتخاب کمالا هریس به عنوان معاون بعدی رئیس جمهور ایالات متحده لحظه ای تاریخی و روزی است که مدت ها منتظر آن بودند.

بایدن 77 ساله و هریس 56 ساله در 20 ژانویه 2021 به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد می کنند.

وی همچنین اولین معاون هندی ، اولین سیاه پوست و اولین معاون رئیس جمهور آمریکایی آفریقایی تبار خواهد بود.

“سوادش چاترجی برجسته و سرشناس کارولینای شمالی مستقر در کارولینای شمالی پس از پایان سخنرانی پیروزی هریس در ویلمینگتون ، به PTI گفت:” برای داشتن كامالا هریس از نژاد هند برای تبدیل شدن به معاون اول رئیس جمهور ، زنی رنگین پوست در این کشور ، تاریخچه ایجاد شده است. ” دلاور

چاترجی که در سال 2001 توسط هندوستان به پادما بوشن اهدا شد ، در سال 1978 به ایالات متحده مهاجرت کرد.

“من هرگز خواب نمی دیدم که این روز فرا برسد. فقط باورکردنی نیست که یک زن با رنگ نژاد هندی به عنوان معاون رئیس جمهور این کشور منصوب شود ، چیزی که نمونه هایی را برای نوه های من و نسل های بعدی ایجاد کرده است. ”

M Rangaswami ، کارآفرین و خیرخواه مستقر در دره سیلیکون گفت که وی یک دهه است که Kamala را وکیل دادگستری در سانفرانسیسکو می داند.

“او یک رهبر جوان پویا بود که به سرعت دادستان کل کالیفرنیا شد. او در آن موقعیت علامت گذاری کرد و سپس به سمت بالا حرکت کرد تا از همه مردم کالیفرنیا به عنوان سناتور ما نمایندگی کند. ”

وی گفت: “در طول راه او جامعه هند را به خوبی شناخت و حتی در مراسم توپ هندوستان برای رئیس جمهور اوباما شرکت کرد. وقتی او در سخنرانی خود از مادرش شیامالا كه از زادگاه من چنای است ، نام او را بسیار متأثر كردم. ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم زیرا او دومین شغل مهم در این سرزمین را به عهده می گیرد ، “رنگاسوامی گفت.

هریس هنگام سخنرانی پیروزی خود ، مادرش شیامالا گوپالان را به یاد آورد ، او گفت که او را برای این روز آماده کرده است.

“مهم نیست که به چه کسی رای داده اید ، من تلاش می کنم معاون رئیس جمهور باشم که جو به رئیس جمهور (سابق) باراک اوباما بود – وفادار ، صادق و آماده ، هر روز از خواب بیدار می شود و به فکر شما و خانواده هایتان است. زیرا اکنون زمانی است که کار واقعی آغاز می شود. شما یک روز جدید را برای آمریکا تضمین کردید. ”هریس در یک سخنرانی قدرتمند اما احساسی گفت.

Ajay Jain Bhutoria ، که از مبارزات انتخاباتی بایدن حمایت می کند ، گفت ، “این یک انتخابات واقعا تاریخی است. برای اولین بار ، ما یک زن رنگین پوست و هندی الاصل داریم که دومین دفتر عالی را در این سرزمین داریم ».

بنیاد هندو آمریکایی (HAF) در بیانیه ای پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن و معاون انتخاب شده کامالا هریس را تبریک گفت.

در این گزارش آمده است: “HAF مشتاقانه منتظر همکاری با دولت بایدن-هریس برای رسیدگی به موضوعات مورد علاقه و علاقه جامعه هندو آمریکایی است.”