هوش مصنوعی: EY هند شروع به کار هوش مصنوعی می کند که توسط چهار دانش آموخته IIT آغاز شده است

بمبئی: EY India Spotmentor Technologies را بدست آورده است ، استارت آپ فناوری منابع انسانی که توسط چهار م Instituteسسه فناوری هند-فارغ التحصیلان خاراگپور پشتیبانی می شود و از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

این خرید در حالی صورت می گیرد که تمام شرکت های مشاور برتر از جمله چهار شرکت بزرگ و چهار شرکت برتر استراتژیک در حال رقابت برای ادغام بیشتر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در ارائه محصولات خود هستند – از مشاوره تا حسابرسی.

Spotmentor یک پلت فرم مهارت پایان به پایان است که به کسب و کارها کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای آینده کار را افزایش دهند ، استعداد مهارت و تحویل مجدد را افزایش دهند و EY امیدوار است که از طریق خرید ، نمونه کارهای مشاوره ای مردم دیجیتال خود را تقویت کند.

ردیاب های این صنعت می گویند كه شركت های مشاوره در محیطی رقابت می كنند كه هوش مصنوعی در نحوه ارائه خدمات به مشتریان بسیار حیاتی است.

به طور فزاینده ای چهار شرکت بزرگ – EY ، PwC ، Deloitte و KPMG – در تلاشند تا وارد کار مشاوره و مشاوره مدیریت شوند که تحت تسلط شرکت هایی مانند McKinsey ، BCG ، Bain Consulting و AT Kearney است.

روهان ساچدوف ، شریک و رهبر مشاور ، EY هند به گفت: “خرید Spotmentor Technologies ، پیشنهادات دیجیتال ما را تقویت خواهد کرد ، و نقاط قوت ما را در مشاوره افراد استراتژیک و تجربه فصلی در یادگیری و توسعه مهارت ها ، که اکنون از طریق یک بستر فناوری هوشمند به مشتریان تحویل داده شده است ،” ET این شرکت ارزش معامله را فاش نکرد.

Spotmentor Technologies ، تاسیس شده توسط Deepak Singh ، Arpit Goyal ، Shekhar Suman و Yash Pl Mittal در سال 2016 در Gurugram. این شرکت بر روی شرکتهای بزرگ ، نهادهای دولتی و صنعتی متمرکز بوده و به آنها کمک می کند تا از طریق برنامه های یادگیری و تغییر مجدد شخصی سازی بیش از حد ، مهارتها و شایستگی های لازم را شناسایی کنند.

این شرکت گفت ، “EY Spotmentor” یک نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر مهارت ، یادگیری و بستر شغلی است که می تواند در سراسر زنجیره ارزش سازمان مستقر شود.

کارشناسان صنعت می گویند که بطور فزاینده ای شرکتها در جستجوی استارتاپهایی هستند که می توانند آنها را با روند رشد سرعت دهند.

در طول سال گذشته ، EY در حال کار با تیم Spotmentor Technologies برای تجهیز مشتریان خود به مهارت های مناسب بود و آنها از این انجمن بهره های بی نظیری برده اند. آنوراگ مالک ، شریک ، خدمات مشاوره ای مردم ، EY هند ، گفت: “این راه حل جدید فن آوری ، خدمات مشاوره ای مردم ما را از خدمات دیجیتال بیشتر تقویت می کند و به ما امکان می دهد تا به عنوان بخشی از یک استراتژی تجاری یکپارچه ، برنامه های مشتری مشتری خود را مهار کنیم.”

این خرید همچنین در شرایطی صورت می گیرد که شرکت های مشاور در تلاش هستند تا هزینه های خود را در میان همه گیر Covid و فشار بر خطوط اصلی خود کنترل کنند. برای بیشتر شرکت های خدمات حرفه ای تا حدود سال 2015 محاسبه ساده بود ، برای افزودن درآمد افراد را اضافه کنید. با این حال ، پس از سال 2015 ، شرکت ها در هند متوجه شده اند که حتی در صورت اضافه کردن افراد ، قادر به افزایش درآمد نیستند.

اکنون بیشتر شرکت ها در بخش دیجیتالی تجارت سرمایه گذاری کرده اند. یکی از شرکای ارشد یکی از شرکت ها گفت: “اگر فرآیند به صورت موقت ایجاد شود ، هوش مصنوعی می تواند این کار را انجام دهد.” بیشتر شرکت ها پروژه های آزمایشی را برای استفاده بیشتر از یادگیری ماشین در کارهای مالیاتی خود اجرا می کنند ، که اساساً بر اساس الگوی از پیش تعیین شده است – به استثنای کار مشاوره مالیات با حاشیه بالا که این شرکت ها با رقابت سختی از طرف بازیکنان خاص مواجه هستند.

حتی در تجارت حسابرسی ، بنگاه ها برای تأیید میلیون ها مدخل بیشتر به فناوری دیجیتال وابسته بوده اند تا اینکه نظر خود را بر اساس نمونه های معدودی قرار دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>