وام دهی Paytm: هدف Paytm این است که بازپرداخت وام خود را به 1000 کرور روپیه دو برابر کند

یک مدیر ارشد اجرایی گفت ، Paym قصد دارد فعالیت های خود را در زمینه تجارت وام تجاری تعمیق بخشد و قصد دارد دو برابر پرداخت وام های خود را در سال مالی جاری به 1000 کرور در مقابل 550 کرور در سال مالی گذشته پرداخت کند.

هدف تعیین شده جدید بخشی از محور شرکت fintech مستقر در Noida به عنوان یک بازیگر خدمات مالی با وام به عنوان تجارت اصلی آن است. رقبای پرداخت این شرکت Google و PhonePe نیز در سال گذشته در همکاری با بانک ها و NBFC های مجاز و تسهیل وام های تجاری تلاش های قابل توجهی انجام داده اند.

Bhavesh Gupta ، مدیر عامل شرکت Paytm ، گفت: “ما با وامهای فوری بدون وثیقه در تلاش هستیم تا به فروشگاه های Kirana و دیگر صاحبان مشاغل کوچک که از بخش سنتی بانکی عقب مانده اند و دسترسی آسانی به وام و اعتبار ندارند ، کمک کنیم.” امانت دادن.

گوپتا ، مدیرعامل سابق وام دهنده غیر بانکی Clix Capital گفت: “به جلو ، ما به ویژه به بازرگانان EDC (حمل روزمره) تمرکز خواهیم کرد و مبالغ وام بیشتری را براساس معاملات EDC ارائه خواهیم کرد.”

در اصطلاح پرداخت ها ، بازرگانان EDC کسانی هستند که روزانه تسویه حساب ها را از طریق یک حساب تسویه انجام می دهند. Paytm قصد دارد از داده های معاملاتی 17 میلیون مغازه دار استفاده کند که با راه حل های پرداخت دیجیتال برای تصمیمات پذیره نویسی موثر فراهم شده است.

Softbank و Alipay با پشتیبانی فین تک به ET گفت: “این شرکت امروز با گسترش وام های بدون وثیقه تا 500000 روپیه با نرخ بهره کم و محصول منحصر به فرد EMI روزانه که برای بازرگانان خرد تنظیم شده ، مجدداً تعهد خود را در مورد رشد MSME تأیید کرده است.” در یک بیانیه.

بازپرداخت وام در درجه اول از محل تسویه حساب روزانه بازرگان و بدون هیچ گونه هزینه پیش پرداخت دریافت می شود. در سال مالی گذشته ، پایتم وام هایی را به ارزش 550 کرور روپیه به یک شریک تجاری تاخیر پردازش کرده است.

این شرکت از طریق راه حل های مختلف پرداخت مانند کد QR ، UPI ، پایانه های فروش و کیف پول در بین خریداران برجسته قرار دارد. علاوه بر این ، طرح جدید وام Paytm دارای سبد وام شخصی از طریق مشاغل Postpaid و کارت اعتباری است که با آنها در حال مذاکره است.