چرا کابل Hdmi صدا ندارد؟

قبل از اینکه شروع کنید، بخش اول را از کانکتور روشن کنید، اشتباه رایج این است که اتصال را در جای خود قرار دهید و سپس متوجه شوید که شما نیاز دارید که آن را برای اولین بار اسلاید کنید. ما به طور خلاصه اصلی ترین اتصالات تلویزیون های مدرن را برای شما صنع كابل hdmi للهاتف توضیح می دهیم. برای نمایش دادن فیلمی که در لپ تاپ پخش میشود در تلویزیون کافی است که با یک کابل HDMI لپ تاپ را به تلویزیون وصل کرده و در تنظیمات تلویزیون ورودی تلویزیون را روی پورت HDMI بگذارید. اگر می خواهید گوشی خود را در حین وصل بودن به تلوزیون شارژ کنید، می توانید از مبدلی مانند شکل زیر که به پورت USB-C وصل می شود، استفاده کنید. دستگاههای HDMI وایرلس دارای یک بخش فرستنده (که به منبع وصل شده) و یک بخش گیرنده (که به تلویزیون یا نمایشگر وصل میشود) هستند. در این روش از یک دستگاه فرستنده و گیرنده بین منبع اصلی ونمایشگر استفاده میشود. تلویزیون های جدید 4K نیز در شکل نو آوری می کنند: ضخامت آن، به لطف پانل های OLED جدید، کاملا نازک است و به چند میلیمتر می رسد، به طوری که ضخامت آن ها به اندازه ی کارت های اعتباری هستند.

هم چنین وضوح تصویر ارسالی نیز به مراتب بیشتر است. برای اینکه برنامهای در آن مانیتور اجرا شود فقط کافی است با موس آن را بگیرید و به اضلاع مانیتورتان بکشید، به عبارتی سعی کنید که پنجره مدنظر را از صفحه لپ تاپتان به آن یکی مانیتور پرتاب کنید! ببینید هر نمایشگری (مانیتور لپ تاپ، مانیتور رایانه، تلویزیون، ویدئو پروژکتور) دارای یک رزولوشن اصلی است. شما باید به تنظیمات مانیتور دوم خود در لپ تاپ دسترسی داشته باشید. حالا باید تنظیمات مانیتور دومتان را Extend انتخاب کنید. گزینه Extend باعث میشود که تصویر مستقل بر روی نمایشگرها برود و ما هم با همین گزینه سروکار داریم. به همین دلیل شاهد سازگاری پروتکلهای متعددی مثل تاندربولت، دیسپلیپورت، MHL، VirtualLink و HDMI از این پورت هستیم.بدین ترتیب کابل و پورت USB-C، نهتنها قادر به پشتیبانی از استاندارد USB برای انتقال فایل است، بلکه به لطف پشتیبانی از سایر پروتکلهای ارتباطی و در صورت تعبیه توسط سازنده، میتوان از آن برای امور دیگری مانند اتصال نمایشگر به کامپیوتر نیز استفاده کرد.درحالحاضر، درگاه کاربردی USB-C بیش از همه با تاندربولت (که شامل دیسپلیپورت هم میشود)، دیسپلیپورت و قطعا USB استفاده میشود. اما این را در نظر بگیرید که هنوز در ابتدای نسل نهم قرار داریم و احتمالاً با رسیدن به میانههای نسل، خرید سری ایکس دیگر گزینهای غیرمنطقی جلوه نکند.

با استفاده از فناوری فیبر نوری به جای مس سنتی، فیبر نوری HDMI فراتر از حد کابلهای استاندارد HDMI هستند. علی رغم اینکه این استاندارد حداکثر از وضوح تصویر 2048×1536 با نرخ نوسازی 85 هرتز پشتیبانی میکند، اما غالباً برای وضوح تصویر 1024×768 یا نهایتاً 1366×768 پیکسل استفاده میشود. دلیلش هم این است که تلویزیون های امروزی فقط به عنوان گیرنده ی شبکه های تلویزیونی استفاده نمی شوند و باید قابلیت اتصال به دیگر دستگاه ها را نیز داشته باشند. این دو مورد را به عنوان نمونه برای زمانی که HDMI به Dp بررسی می کنیم: الف: چه ترکیبی ارزان است: به عنوان مثال، اگر می خواهید HDMI را به DisplayPort تبدیل کنید، 3 گزینه دارید: ترکیب کابل HDMI به همراه مبدل HDMI به DisplayPort از ترکیب کایل DisplayPort به همراه مبدل DisplayPort به HDMI بسیار بهتر است چون کابل DisplayPort گران است. این حالت برای زمانی است که شما به فضای کاری بیشتری نیاز دارید. شما می توانید با کابل و تبدیل HDMI از این انتقال دهنده های با کیفیت استفاده نمایید. استفاده از کابل HDMI به این خاطر که تنها از یک کابل برای انتقال همزمان صدا و تصویر به جای چندین کابل استفاده می شود، خیلی راحت تر است.

پورت HDMI پورتی است که برای انتقال غیر فشرده تصویر و صدا به صورت همزمان در دنیای دیجیتال استفاده میشود. تصویری یکسان، هم در نمایشگر اصلی و هم در نمایشگر دوم نمایش داده شود. از طریق پورت HDMI میتوان با سرعت بیش از ۱۰ گیگابایت در ثانیه دیتا ارسال کرد که در مقایسه با سرعت USB که توانایی انتقال ۴۸۰ مگابایت داده در ثانیه دارد بسیار بیشتر است. طبق گزارشها، میزان تقاضای بازار برای کنسولهای مایکروسافت بسیار بالا بوده و تعداد اندکی از کسانی که قصد تهیهی این کنسول را داشتند، موفق به خرید آن شدهاند. شما میتوانید لپ تاپ خود را با این پورت به تلویزیون و یا نمایشگر دوم متصل کنید. با یک مبدل دیجیتال کوچک میتوانید یک پورت خروجی DVI را به یک پورت ورودی HDMI متصل نمائید یا برعکسش، تا ارتباط تصویری بین ابزار ویدئویی و نمایشگرتان برقرا شود. HDMI رابط های ویدئویی و صوتی را به یک اتصال متصل می کند که فرایند نصب یک سیستم بازی خانگی را ساده می کند. تلویزیون های دارای پورت LAN می توانند به طور مستقیم و از طریق کابل به مودم های خانگی متصل شوند و امکان وب گردی و دانلود را برای شما فراهم کنند. سیستم ارتباطی WIFI به شما کمک می کند که به صورت بی سیم تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و به وب گردی و دانلود اطلاعات بپردازید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کابل hdmi گوشی به تلویزیون دیجی کالا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.