پیش بینی های انجام شده توسط شرکت فقط برای ماه آوریل است و نه برای کل سال. با توجه به تصاویر ارائه داخلی که در جلسه هیئت مدیره شرکت در 14 آوریل که در 14 آوریل برگزار شد، گروه Unacademy با موجودی نقدی 1977 کرور و میانگین سوزاندن ماهانه 17 کرور، گروه Unacademy حداقل 116 ماه باند خواهد داشت. با کارکنان به اشتراک گذاشته شده است.
به ازای هر اسلاید، شرکت edtech دارای 2296 کرور روپیه مانده نقدی و 32 ماه باند پرواز در دسامبر 2022 بود.
درآمد Unacademy در طول سال مالی منتهی به 31 مارس 2022، 719 کرور روپیه بود که در مقایسه با 398 کرور یک سال قبل، افزایش داشت. ضرر برای بازیکن edtech 2848 کرور از 1537 کرور در سال مالی 21 بود. Unacademy که محصولات آمادگی آزمون آنلاین، PrepLadder، مراکز آفلاین و Graphy را اداره می کند، در ژوئن 2023 در مجموع 16 کرور روپیه ابدیتا تولید خواهد کرد.
بر اساس این ارائه، سودآوری با منطقیسازی حدود 800 کرور روپیه در پایه هزینه و کاهش 99 درصدی رایت آمادگی آزمون آنلاین طی سالهای 2022 تا 2023 به دست خواهد آمد.
“تا پایان سال ما 116 ماه باند فرودگاه خواهیم داشت… صحبت هایی در مورد عملکرد خوب Unacademy وجود دارد. بگذارید آن را اصلاح کنم. این بهترین سال برای Unacademy از زمانی که شرکت را در سال 2015 راه اندازی کردیم، خواهد بود.
داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید
در ماه نوامبر، Munjal در یک پست توییتری گفته بود که این شرکت با کاهش بیشتر کارتها، میزان نقدینگی خود را از 20 میلیون دلار در ماه به 7 میلیون دلار کاهش داده است. استارتآپ تحت حمایت سافتبانک و جنرال آتلانتیک تحت فشار قرار گرفته است. پول نقد ماهانه آن را می سوزاند، زیرا سعی می کند سودآور شود.
Munjal همچنین بهروزرسانیهایی از رشد درآمد در سطح محصول فردی و همچنین نحوه ردیابی مراکز آفلاین و مشاغل Graphy را به اشتراک گذاشت. او درآمدی معادل 1250 کرور روپیه در سال 2023 در مقابل 992 کرور روپیه سال قبل پیش بینی کرد.
کسب و کار اصلی آماده سازی آزمون آنلاین 620 کرور روپیه از این میزان تولید خواهد کرد که 15 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است. درآمد PrepLadder با رشد 9 درصدی سالانه به 200 کرور روپیه خواهد رسید، در حالی که مراکز آفلاین با رشد سالانه 655 درصد، 400 کرور روپیه خواهند داشت. او گفت، Graphy با رشد سالانه 68 درصدی، 30 کرور روپیه درآمد خواهد داشت.
در ماه مه 2022، edtech یونیکورن یادگیری آفلاین را با مراکز Unacademy راه اندازی کرد، زیرا تقاضا برای آموزش آنلاین با برداشته شدن محدودیت های Covid کاهش یافت. اسلایدها اضافه کردند که این واحد از 10 مرکز در حال حاضر به 58 مرکز خواهد رسید.
در سال 2020، Unacademy آزمایش Graphy را آغاز کرده بود تا به سازندگان کمک کند تا مخاطبان خود را افزایش دهند، مهارتهای کسب درآمد را داشته باشند و دورههای همگروهی زنده را میزبانی کنند. این پلتفرم تا مارس 2023 حدود 28 میلیون دلار در GMV سالانه با حدود 7500 خالق جدید، بیش از 27000 دوره فعال و 661000 کاربر جدید در حال تراکنش، با اسلایدها به اشتراک گذاشته شد.