گرادیانت: شرکت فناوری آب Gradiant پس از جمع آوری سرمایه به ارزش یک میلیارد دلاری رسید

گرادیانت: شرکت فناوری آب Gradiant پس از جمع آوری سرمایه به ارزش یک میلیارد دلاری رسید

شرکت فناوری آب Gradiant روز چهارشنبه گفت که پس از جمع آوری 225 میلیون دلار در آخرین دور سرمایه گذاری خود با حمایت BoltRock Holdings و Centaurus Capital به یک بخش “یونیک شاخ” تبدیل شده است.

یونیکورن یک شرکت غیر بورسی با ارزش ۱ میلیارد دلار یا بیشتر است.

فناوری Gradiant مستقر در بوستون در طیف وسیعی از بخش ها از جمله داروسازی و نیمه هادی ها برای کمک به شرکت ها در کاهش مصرف آب و پاکسازی فاضلاب برای استفاده مجدد استفاده می شود.

این شرکت گفت سرمایه جذب شده در دور سری D که ارزش آن به 1 میلیارد دلار رسید، برای ادامه گسترش آن از جمله در بازارهای جدید مانند خاورمیانه و همچنین تحقیق و توسعه استفاده خواهد شد.

این شرکت تا به امروز بیش از 400 میلیون دلار جمع آوری کرده است و در چهار سال گذشته شاهد رشد 100 درصدی درآمد سالانه بوده است، زیرا کاهش ذخایر آب شیرین در بحبوحه خشکسالی های فزاینده شرکت ها را مجبور می کند از منابع به طور موثرتر استفاده کنند.

جان آرنولد، بنیانگذار Centaurus Capital، در بیانیه ای گفت: «با ادامه پیشرفت زنجیره های تولید و عرضه جهانی، آنها به منابع آبی بیشتر و بیشتری نیاز دارند که به طور فزاینده ای کمیاب و محدود می شوند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

گرادیانت: شرکت فناوری آب Gradiant پس از جمع آوری سرمایه به ارزش یک میلیارد دلاری رسید


ما از شراکت با شرکتی که واقعاً توانایی پشتیبانی از این خواسته‌ها را به شیوه‌ای اقتصادی و انرژی کارآمد به اثبات رسانده است، هیجان‌زده هستیم.» Gradiant که در موسسه فناوری ماساچوست تأسیس شده است، بیش از 900 کارمند دارد و شرکت هایی از جمله Taiwan Semiconductor Manufacturing Co Ltd، GSK و Rio Tinto را در میان مشتریان خود به حساب می آورد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.