جمع بندی کنکور با برترین اساتید کشور در 60+40 روز

در ضمن به یاد داشته باشید نیازی نیست صورت سوال را بنویسید فقط شماره سوال کافی است. مثلا در آزمون 11 بهمن 98 کانون سوال شماره 97 آزمون برای درس ریاضی یک سوال دام دار بود. ما برای همه درس های شما برنامه داریم. قرار نیست همه درس ها را بخوانید. اما چرا هوشمندانه؟ چون دیگر لازم نیست بخوانید و فراموش کنید. قرار نیست 100 درصد مطالب یک درس را بخوانید. این پکیج امسال مطابقت باورنکردنی 100 درصد با سوالات کنکور داشت. در این مرحله شما باید هوشمندانه عمل کنید. اگر می خواهید یک مشاور از مجموعه ما با شما تماس بگیرد و شما را تعیین سطح کند همین الان فرم زیر را پر کنید. شعار نمی دهیم. یک دقیقه وقت بگذارید و ویدیوی زیر را ببینید و در صورت تمایل ویدیوی کامل مطابقت همه دروس را می توانید از مشاورین دریافت کنید. جمعه قبل آزمون هم یک بار از اول کل سوالات آزمون قبل که اشتباه جواب دادید یا اصلا پاسخ ندادید را از اول حل کنید.

اگر تا الان پراکنده خوانده اید یا اصلا نخوانده اید، این بهترین گزینه برای شماست. این بار با روشی پیش می روید که فقط یک بار می خوانید و برای مدت ها در ذهنتان باقی می ماند. با شما صحبت می کنیم حرف های شما را می شنویم. اما نگران نباشید. خبر خوب اینجاست که حتی با پایه ضعیف و صفر هم می توانید این پکیج را ببینید و به پکیج زیست در دایره حرف آخر نتیجه دلخواه برسید. شما که این مقاله را می خوانید مسلما دنبال روشی هستید تا بتوانید از سد کنکور 99 به سلامت عبور کنید و نسبت به مطالعه ای که داشته اید به یک رشته خوب در شهر مورد نظرتان برسید. در این تایم کوتاه چقدر از هر درس یا کدام درس را باید بخوانم و بهترین بازدهی را داشته باشم؟ برای همه ساعت هایی که تا روز کنکور باقیمانده باید حساب شده جلو بروید. مسلما بیشتر از یک هفته طول نخواهد کشید و خواهید دید 500 صفحه کتاب درسی و کلی آیه و متن را آن هم بدون فراموشی یاد خواهید گرفت و از همه مهمتر خود را برای زدن درصد بالای 90 و حتی 100 آماده می کنید.

با پکیجی که برایتان آماده شده در 20 ساعت کل عربی را یاد می گیرید و بالاترین درصد را می زنید. یک مثال بارز از این موضوع اشاره به کنکور سراسری 97 در رشته تجربی است که از بین 569984 نفر شرکت کننده حدود 219000 نفر درس ریاضی را منفی زدن؛ همه ما میدانیم پیشگیری از درمان بهتر است پس اگر نمیخواهید شما هم به سرنوشت 219000 نفر شرکت کننده کنکور 97 دچار شوید از همین الان نحوه تحلیل آزمون را یاد بگیرید. شاید عربی را تا الان نخوانده اید و از این درس خاطره خوبی ندارید! اما بریم سراغ درس عربی! اما وارد بحث اصلی شویم که چگونه سوالات آزمون های آزمایشی را تحلیل کنیم که به صورت مرحله به مرحله و گام به گام به شما آموزش خواهم داد. اما یک پیشنهاد ویژه هم برای شما داریم. در هر دو حالت بهترین پیشنهاد را برای شما داریم. شما دو انتخاب پیش روی خود می بینید.

بعد از بررسی سطح علمی شما، بهترین راهکارها توسط مشاور در اختیارتان قرار می گیرد. یا تمام دروس را مطالعه کرده اید و آماده اید که جمع بندی کنید و یا به هر دلیلی تا کنون نتوانسته اید انتظارات را برآورده کنید و دنبال منبعی هستید تا در این بازه زمانی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. جزئیات مطالعه شما برای تک تک دروس را می گیریم و بهترین تصمیم را برای انتخاب منابع جمع بندی به شما پیشنهاد می کنیم. از دروس عمومی شروع می کنیم. فرض می کنیم شما چیزی نخوانده آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر اید. روزهای باقیمانده تا کنکور از حیاتی ترین روزها برای هر داوطلبی می باشد. اینکه در این مدت با یک روش هوشمندانه برای کنکور بخوانم یا قید کنکور موسسه حرف اخر امسال را بزنم. اینجاست که نقش مشاور اهمیت پیدا می کند و ما برای این کار آماده ایم. این اساتید همگی آزموده شده هستند و زمانی که قستی از تدریس آن ها را به صورت رایگان ببینید قطعا با ما هم عقیده خواهید بود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش پایه هشتم بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.