رتبه,های,برتر,حرف,آخر,در,کنکور,❼❾,و,❽❾,همراه,با,یک,سورپرایز,ویژه,خبر" />

رتبه های برتر حرف آخر در کنکور ❼❾ و ❽❾ همراه با یک سورپرایز ویژه

ازطرفی رشته ی دبیرستان من ریاضی فیزیک بود و اصلا از زیست سردرنمیاوردم. آقای رضا عطار پور رتبه 34 رشته ریاضی که رازهایی در رابطه با اینکه چگونه توانست در 15 دقیقه عربی را 85 درصد بزند و در درس عربی 5 دقیقه برای خود زمان بخرد و همچنین در 7 دقیقه دینی را 90 بزند و 10 دقیقه هم در این درس برای خود زمان پس انداز کند صحبت میکند. به همین دلیل در اینترنت در مورد آن تحقیق کردم و فیلم های زیادی از این موسسه دیدم و گفتم نه واقعا روش هایی که تدریس میکنند مانند قضا و قدر استاد یوسفیان پور که 20 صفحه کتاب درسی را در 5 دقیقه آموزش میدهند برای کل سؤالات پاسخگو میباشد. همچنین در رابطه با دین و زندگی کنکور 97 که از کل سه رشته ی ریاضی تجربی و انسانی فقط سه نفر تواسنتند در این درس به درصد 100 برسند نیز خاطر نشان کرد که درصد دین و زندگی خود را مدیون استاد یوسفیان پور هستم چرا که کل دین و زندگی را فقط با 14 الگو به ما آموزش میدهند.

در سال های اخیر افراد زیادی را میتوانیم مشاهده کنیم که از سایر رشته ها حتی رشته ای مانند انسانی اقدام به شرکت در رشته تجربی میکنند و به درصد و رتبه های بسیار عالی دست پیدا میکنند که جعفر قرایی هم یکی از این رتبه برتر های موسسه حرف اخر است که از رتبه 27 رشته ریاضی به رتبه 57 رشته تجربی دست پیدا کرد. ” من خیلی حسرت میخورم که دیر با موسسه آشنا شدم و ای کاش همان سال اول با حرف آخر آشنا میشدم… برای تهیه ی محصولات وسوسه شدم حرف اخر اما قانع نشدم. حتی در سر جلسه ی کنکور که حاضر شدم میتوانم بگویم که تقریبا مشابه تمامی سؤالات را قبلا در بیست آزمون حل کرده بودم. او را فیزیک حرف آخر ناراحت کرده بودند. حتما نام پروژه 6040 حرف اخر را شنیده آموزش دینی کنکور اید. در کنکور سراسری رسیدن به درصد های بالای 70 واقعا سخت است و فقط یک درصد کل داوطلبان به این درصد ها دست پیدا میکنند اما با حرف آخر همه چیز امکان پذیر کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر است.

سختگیر ، سخت گیر برای رسیدن به جاهای خوب که وقتی سؤالات کنکور را دیدید بگویید ” عه ، سؤال کنکور اینه ؟ این درصد ها کلا مرا نا امید میکردند و بارها پیش آمد که قید کنکور را بزنم. به تهران آمد و در حدود 1 سال در قصابی ، رستوران و فستفود مشغول به کار شد. کم کم خوشم آمد اما بخاطر مشکل مالی نتوانستم یکجا بگیرم و کم کم دی وی دی ها را کامل تهیه کردم و به نتیجه ی امسالم رسیدم و به عنوان رتبه های برتر حرف آخر در خدمت شما هستم. یک روز در تلویزیون برنامه ی حرف آخر را دیدم ، تدریس ها واقعا جذاب بود و برای اولین بار چنین تدریسی را مشاهده میکردمم. با خود میگوید که من برای این تست در جلسه ی کنکور 5 دقیقه وقت گذاشتم و در آخر هم اشتباه زدم اما استاد منتظری زیر 20 ثانیه فقط با الگوی ماشین (که این الگو را در ریاضی جامع 1 حرف آخر تدریس میکنند) حل میکنند.

شعار شهودی سازی در حرف آخر فقط یک حرف نیست و واقعا عملی هم میشود و تمامی مطالب به صورت شهودی بدون فرمول به شما آموزش داده میشود . واقعا در کنکور سراسری سؤالات از بیست آزمون آسان تر میباشد ولی سختتر نه! در تجربه ی چند سال مشاوره و حتی دوران کنکور خودم به یک نتیجه ی مهم رسیدم. هر کاری که میخواهید انجام دهید حتما باید سخنی هایی را تحمل کنید و هیچ موفقیتی آسان به دست نمی آید . الان هم میتوانید بهترین نتیجه را در کنکور کسب کنید و به هدف و رویای خود برسید. کسب درصد 83 در درس ریاضی و 85 در درس فیزیک از شاهکار های علیرضا مردانی و کسب درصد 84 در ریاضی و 88 در زیست و درصد 100 در درس فیزیک از شاهکار های علی عباس زاده در کنکور 98 به عنوان رتبه برترهای حرف آخر 98 بود. با وجود اینکه پدر آقای جعفری خود نیز مدرس ادبیات است اما سال قبل به درصد 30 در درس ادبیات رسیدند.