کدام فصل های زیست را برای کنکور بخوانیم؟

دانش آموزان زیادی نیز وجود دارند که خواستار شناخت بهترین مشاوران حرف آخر هستند که باید بدانید دپارتمان مشاوران حرف آخر از برترین مشاوران تشکیل شده است. دین و زندگی برای داوطلبان نظام قدیم از 500 صفحه کتاب درسی ؛ 42 درس ، حدودا 320 آیه تشکیل شده است و هر آیه به طور میانگین سه پیام دارد که واقعا یادگیری چنین حجمی کار سختی است با توجه به این که دین و زندگی هم آموزش دینی کنکور درس فراری میباشد. اما به یاد داشته باشید اگ داوطلب کنکور 99 هستید با توجه به حذفیات کنکور 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا واقعا بودجه بندی دقیقی از ریاضی کنکور تجربی و سوالات آن در دسترس نیست اما چند مبحث که طرح سوال از آن ها در کنکور قطعی است را همین جا به عنوان مباحث مهم ریاضی کنکور تجربی معرفی خواهیم کرد. از طرفی توجه به آیات هم زیاد شده است و حدود 18 سؤال از بخش آیات طرح میشود. 4 گزینه با که هر کدام یک جمله و جلوی آن ها ترجمه جمله نوشته شده است. دلایل فراوانی برای این سؤال وجود دارد که تک تک بررسی میکنیم و به دقت مطالعه کنید چون ممکنه شما هم با این مشکلات سر و کار داشته باشید و بعد از همه ی این ها به سراغ بهترین مدرس دین و زندگی کنکور میرویم.

این سوالی است که شاید در ذهن بسیاری از شما ایجاد شده باشد اما باید گفت که بله این کتاب های کمک درسی هرچه قدر هم که عالی باشند وقت گیر هستند یعنی باید تایم بسیاری برای رسیدن به درصدهای بالا صرف کنید که این برای یک کنکوری امکان پذیر نمی باشد. این موضوع خود یک شاهکار محسوب میشود بعد از کنکور 98 حتی عده ای مشکوک شدند که استاد یوسفیان پور نه تنها بهترین مدرس دین و زندگی ایران است بلکه طراح سؤالات دین و زندگی هم است اما خیالتان راحت استاد یوسفیان پور طراح سؤالات نیست … در این قسمت میخواهیم برترین مدرس دین و زندگی کنکور را به شما معرفی کنیم. شایان مامندی هستم مشاور و برنامه ریز تحصیلی در سایت مرکزی حرف آخر در خدمت شما عزیزان هستم با معرفی بهترین مدرس دین و زندگی کنکور از نگاه رتبه های برتر و مشاورین که سال های قبل بهترین نتیجه و بالاترین بازدهی رو داشتن و در میان سایر مدرسین بهترین نتیجه رو گرفتند. در بخش نمونه تدریس دینی حرف آخر میتوانید بخش هایی از تدریس استاد یوسفیان پور را مشاهده کنید. با استفاده از روش های استاد یوسفیان پور شما حتی به مطالعه ی کتاب درسی هم نیاز نخواهید داشت و فقط در حدود 60 ساعت یعنی 3 شبانه روز میتونید کل دینی را حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور یاد بگیرید.

در سال 97 فقط 13 نفر توانستند دین و زندگی را بالای 90 درصد بزنند که حدود 8 نفر از شاگردان استاد یوسفیان پور بودند از جمله علی و نهال بابائیان ، مینا صالحی ، رضا عباسی فر و … استاد یوسفیانپور برای نخستین بار در کشور دین و زندگی را به صورت شهودی آموزش میدهند یعنی تمامی مطالب به صورت تصویر سازی و انیمیشن آموزش داده میَشود و علاوه بر این با استفاده از آموزش استاد یوسفیانپور شما دیگر نیازی به حفظ کردن حتی یک کلمه ندارید.چرا که صفر تا صد مطالب یعنی 42 درس و 500 صفحه کتاب درسی و تمامی آیات در نظام جدید و قدیم با استفاده از 14 الگو در دینی حرف آخر به شما آموزش داده میشود. در فروشگاه حرف آخر میتوانید محصولات این استاد را مشاهده کنید. راستی تمام روش های ترجمه و پاسخگویی سریع به تست های عربی را می توانید در پکیج عربی حرف آخر پیدا کنید.میتوانید نمونه تدریس عربی حرف آخر را در همین سایت مشاهده کنید.

در طی 5 روز با برنامه ریزی دقیق به یادگیری مطالب خواهید پرداخت و در پایان روز پنجم توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را خواهید داشت. در تصویر بالا عملکرد داوطلبان در پاسخگویی به سوالات زیست را مشاهده میکنید که به شکل زیر برای پکیج مثلثات حرف آخر استاد منتظری شما تحلیل میکنیم. امروز از همین جا به شما اعلام میکنم که دقیقا تاثیری که درس شیمی در کنکور شما لحاظ میکند به اندازه ریاضی مهم و بیشتر از زیست شناسی است. اما بدترین حالت ممکن را تصور کنیم که داوطلبی زمان بسیار کمی تا کنکور دارد که کمتر از دو ماه است. تا قبل از سال 95 میتوانستیم از تکنیک ها استفاده کنیم به صورتی که برای آیات از رمزگردانی استفاده کنیم ولی سبک سؤالات کنکور به سمتی رفته است که دیگر یک آیه را کامل نمیدهند و فقط قسمتی از آن را در صورت سؤال میآورند و داوطلب باید کل آیه را حفظ باشد تا بتواند به سؤال پاسخ دهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد موسسه حرف اخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.