آجی گوئل: آجی گوئل از ودانتا به عنوان مدیر مالی به بیجو می پیوندد

منابع آگاه از این موضوع گفتند، معاون سابق مدیر مالی گروه Vedanta Resources Ajay Goel به عنوان مدیر ارشد مالی به شرکت بزرگ edtech Byju پیوسته است.

گوئل که در سمت‌های ارشد در شرکت‌هایی مانند دیاژو و جنرال الکتریک کار کرده است، در زمانی به بیجو می‌پیوندد که این شرکت در میانه شرایط مذاکره مجدد برای وام مدت‌دار 1.2 میلیارد دلاری B یا TLB خود است، حتی در حالی که هنوز گزارش مالی آن در سال مالی 22 ارائه نشده است. .

پس از گذراندن بیش از دو سال در ودانتا، گوئل ماه گذشته از ودانتا استعفا داد و این شرکت در یک پرونده بورسی اعلام کرد که استعفای گوئل در 9 آوریل اعمال خواهد شد.

سخنگوی Byju’s توسعه را به ET تایید کرد. بیجو در بیانیه ای اعلام کرد که گوئل از نزدیک با بنیانگذاران – بیجو راوندران و دیویا گوکولنات – و رهبری ارشد در زمینه توسعه استراتژی، برنامه ریزی سرمایه و تحلیل مالی همکاری خواهد کرد.

Byju’s که آخرین ارزش آن 22 میلیارد دلار بود، به دلیل تأخیر در گزارش درآمدها، رویه های تجاری کلی مانند فروش نادرست دوره های آموزشی و نحوه شناسایی درآمدهایش تحت بررسی قرار گرفته است.

یکی از سرمایه گذاران آن، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، ارزش سهام در شرکت edtech را نزدیک به 50 درصد در اندکی بیش از 11 میلیارد دلار کاهش داده است که نشان دهنده استرس در شرکت و صنعت فناوری کلی است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


“آجی با تجربه گسترده و مجموعه مهارت‌های متنوع خود، کاندیدای ایده‌آل برای به عهده گرفتن نقش مدیر مالی است، زیرا ما به ترسیم مسیر رشد پایدار در این مرحله جدید هیجان‌انگیز ادامه می‌دهیم. تفکر استراتژیک و زیرکی مالی او مفید خواهد بود. Raveendran در بیانیه ای گفت: در کمک به ما برای ایجاد ارزش بیشتر برای سهامداران خود. همه اینها در حالی رخ می دهد که شرکت با بازپرداخت وام خود مشکل دارد. ماه گذشته، ما گزارش دادیم که Byju’s به دنبال تامین مالی 1.2 میلیارد دلاری TLB خود با نرخ بالاتر است، پیشرفتی که به تاخیر در انتشار نتایج سال مالی 21 و سال مالی 22 مربوط می شود، که وام دهندگان را وادار به فراخوانی وام ها کرد.

انتصاب گوئل مهم است زیرا شرکت edtech در حال برنامه‌ریزی دور دیگری برای جمع‌آوری سرمایه از طریق اسکناس‌های قابل تبدیل است و با سرمایه‌گذاران موجود و همچنین صندوق‌های مستقل و صندوق‌های بازنشستگی برای افزایش این افزایش بحث کرده است.

به طور معمول، زمانی که وجوه از طریق اسکناس های قابل تبدیل جمع آوری می شود، هیچ ارزش گذاری به شرکت نسبت داده نمی شود. سرمایه‌گذارانی که در این دور شرکت می‌کنند، زمانی که شرکت دور جدید سرمایه‌گذاری سهام خود را افزایش می‌دهد، یا اگر رویداد نقدینگی مانند عرضه اولیه عمومی (IPO) وجود داشته باشد، در ارزش‌گذاری تخفیف دریافت می‌کنند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.