اختلال blinkit delhi ncr: Blinkit همچنان با اختلالاتی در برخی از جیب ها در Delhi-NCR مواجه است

عملیات Blinkit پس از پراکنده شدن اعتراضات کارگران تحویل به حالت عادی بازگشته است، اما پلت فرم تجارت سریع متعلق به Zomato همچنان شاهد اختلال در برخی از جیب ها در سراسر منطقه پایتخت دهلی است زیرا تقاضا پس از خروج چندین شریک تحویل از ظرفیت آن برای خدمات فراتر رفته است.

افراد آگاه از تحولات گفتند که این منجر به افزایش زمان تحویل و بسته شدن پراکنده فروشگاه ها در سراسر مناطق دهلی، گرگان، نویدا، فریدآباد و قاضی آباد شده است.

یکی از مدیران Blinkit به ET گفت که این شرکت شرکای تحویل بیشتری را اضافه می کند زیرا میانگین حجم سفارشات به تدریج بهبود می یابد حتی اگر آنها کمتر از سطح قبل از اعتراضات باقی بمانند.

این فرد گفت: «چند شریک تحویل جدید وجود دارد که هر روز برای پاسخگویی به تقاضایی که در طول اعتراضات ادامه داشته است سوار می شوند. «برخی از سوارکاران قدیمی که معترض بودند نیز به سر کار بازگشته اند. با باز شدن فروشگاه‌ها شاهد کاهش تقاضای مشتریان بودیم، اما به اندازه کافی سریع بازگشت.

این فرد افزود، تقریباً 800 تا 900 سفارش در روز در هر فروشگاه تاریک به طور متوسط ​​در دهلی-ان سی آر قبل از شروع اعتراضات در اوایل آوریل تحویل داده می شد.

همچنین بخوانید | ETtech Unwrapped: کارگران کنسرت در مقابل Blinkit، و دیگر داستان های برتر این هفته

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


در هفته آخر ماه آوریل، Blinkit یک کارت نرخ تشویقی ویژه به مدت 10 روز برای برخی از فروشگاه‌های دهلی و نویدا منتشر کرده بود، که گفته می‌شد مدیران تحویل می‌توانند بین 700 روپیه تا 1200 روپیه در صورت انجام برخی نقاط عطف سفارش درآمد کسب کنند. تلاش برای افزایش تعداد سواران. ET در 25 آوریل گزارش داده بود که حدود 1000 شریک تحویل Blinkit برای پلتفرم های تجارت سریع رقیب شروع به کار کرده اند. این در حالی اتفاق افتاد که پلتفرم‌ها پس از غیرفعال شدن فروشگاه‌های تاریک Blinkit در طول اعتراضات کارگران تحویل، شاهد افزایش سفارش‌ها در منطقه بودند.

در 18 آوریل، ET گزارش داد که BigBasket متعلق به Tata، Zepto تحت حمایت Nexus Venture Partners و Swiggy’s Instamart شاهد افزایش 25 تا 50 درصدی سفارشات روزانه در روزهای پس از اعتراض بودند.

یک پرسش ایمیلی که به Zomato ارسال شد تا زمان انتشار روز دوشنبه پاسخی را در پی نداشت.

Blinkit اعلام کرده بود که حداقل 15 روپیه به ازای هر سفر با یک جزء مبتنی بر مسافت به مدیران تحویل می‌دهد و از 25 روپیه ثابت در هر تحویل و مشوق ساعت اوج 7 روپیه در هر سفر فاصله می‌گیرد. کارگران تحویل Blinkit نسبت به این تغییر اعتراض کرده اند و می گویند که این تغییر درآمد آنها را کاهش می دهد.

این اعتراض چندین فروشگاه تاریک یا انبارهای کوچک Blinkit را در دهلی، گورگان، نویدا، فریدآباد و غازی آباد مجبور به تعطیلی چند روزه کرد. Blinkit حدود 200 مورد از این انبارها را در دهلی-NCR دارد که از آنجا کالاها را در شعاع 2-3 کیلومتری هر فروشگاه به مشتریان تحویل می دهد.

در 20 آوریل، Zomato به بورس ها گفت که اختلال اخیر در Blinkit تأثیر درآمدی کمتر از 1٪ بر واحد تجارت سریع در طول سه ماهه جاری داشته است. ما مجبور شدیم برخی از فروشگاه ها را برای چند روز تعطیل کنیم تا از ایمنی کارمندان خود در فروشگاه ها و شرکای تحویل اطمینان حاصل کنیم. اکثر این فروشگاه‌ها اکنون فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.»

به دلیل کمبود مدیران تحویل کافی، این شرکت همچنین چند فروشگاه در گورگان و دهلی را برای همیشه تعطیل کرده بود و سواران وابسته به آن فروشگاه ها را از ثبت نام خارج کرده بود.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.