اخراج دانزو: دانزو 300 کارمند را که 30 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند.

استارت‌آپ تجارت سریع Dunzo دور جدیدی از اخراج را تنها سه ماه پس از اخراج حدود 60 تا 80 کارمند خود اعلام کرد.

این بار، این استارت آپ مستقر در بنگلور 30 ​​درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است، در اقدامی که احتمالاً بر حدود 300 شغل تأثیر می گذارد.

ET روز پنجشنبه به نقل از افراد آگاه گزارش داد، جالب توجه است که اخراج جدید در استارت‌آپ تجارت سریع تحت حمایت Reliance Retail زمانی رخ داد که بودجه 75 میلیون دلاری را از طریق اسکناس‌های قابل تبدیل تضمین کرد.

بر اساس این گزارش، 50 میلیون دلار از سرمایه گذاری توسط گوگل و Reliance Retail است، در حالی که بقیه از سایر سرمایه گذاران موجود است.

کابیر بیسواس، بنیانگذار و مدیرعامل دانزو، در جلسه ای در تالار شهر در روز 5 آوریل، در مورد کاهش مشاغل به کارمندان گفت که این شرکت باید تصمیم سختی می گرفت تا اطمینان حاصل شود که در 18 ماه آینده به سودآوری می رسد.

علاوه بر اخراج‌ها، دانزو احتمالاً حدود 50 درصد از فروشگاه‌های تاریک خود را کاهش می‌دهد و فقط آن‌هایی را که می‌توانند سودآور باشند یا به آن آستانه نزدیک می‌شوند راه‌اندازی کند. هر جا که فروشگاه های تاریک را تعطیل کند، دانزو با سوپرمارکت ها و سایر تجار شریک خواهد شد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


چندین استارتاپ دیگر، از جمله Swiggy Instamart، Zepto، Zomato’s Blinkit و BigBasket’s BB Now در میان تنگنای بودجه و رقابت سخت، اخراج یا تغییرات عملیاتی را اعلام کرده اند.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!