اخراج: Tickertape 30 درصد از کارکنان خود را اخراج می کند، ممکن است به استارتاپ مدیریت ثروت Smallcase تبدیل شود.

دو منبع آگاه به ETtech گفتند، Tickertape حدود 30 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است، حتی با وجود اینکه ممکن است شرکت به Smallcase که بزرگترین سرمایه‌گذار آن است تبدیل شود.

شرکت مدیریت ثروت Tickertape در سال 2015 تأسیس شد و در Smallcase، یک شرکت مدیریت، انکوبه شد. در سال 2021، به عنوان یک موجودیت جداگانه حذف شد. Smallcase 5 میلیون دلار در شرکت مستقر در بنگلور سرمایه گذاری کرده بود.

بنیانگذار Tickertape، Ujjwal Ankur در توییتر این توسعه را تایید کرد.
این شرکت به یک پرسش ایمیلی دقیق که صبح پنجشنبه توسط ETtech ارسال شده بود، پاسخ نداد.

آنکور در توییتر نوشت: «ما در Tickertape مجبور شدیم 29 نفر از همکاران خود را به عنوان بخشی از یک تمرین تجدید ساختار رها کنیم. این شرکت حدود 96 کارمند داشت.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

Tickertape ابزارهای تحقیقات بازار مانند ردیابی سهام و صندوق های سرمایه گذاری مشترک را فراهم می کند. این داده ها، اطلاعات و محتوا را برای سهام هند، صندوق های سرمایه گذاری متقابل، شاخص ها و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) جمع آوری می کند.

Smallcase Tickertape را با هدف ایجاد یک شرکت تحقیقاتی بازار کامل، که به کاربران در تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری خود کمک می کند، انکوبه کرده بود.

یکی از منابع به ETtech گفت که طرح اولیه ساخت Tickertape به عنوان یک نهاد جداگانه و جمع آوری پول سهام از سرمایه گذاران خارجی بود. وی افزود، با این حال، این کار نتیجه نداد.

“در دو سال گذشته که به طور مستقل فعالیت می کنیم، اندازه ما رشد کرده و موفقیت های زیادی را شاهد بوده ایم. با این حال، تصمیم امروز یک گام تاسف بار اما ضروری است زیرا ما مسیری را برای پایدار شدن از نظر مالی ترسیم می کنیم.»

انکور افزود، تمرین تعدیل در راستای ایجاد «پایدار مالی» پلت فرم بود.

این در زمانی اتفاق می‌افتد که در فضای بزرگ‌تر کارگزاری سهام مبتنی بر فناوری، کندی وجود دارد. خود Smallcase پس از شکست مذاکرات خرید با استارتاپ پرداخت کارت اعتباری Cred، به دنبال افزایش ارزش سهام جدید بوده است.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.