اخراج Zestmoney: ZestMoney 100 کارمند را پس از پایان خرید PhonePe اخراج می کند

به گفته افراد آگاه، انتظار می‌رود ZestMoney تقریبا 100 کارمند تیم 450 نفری خود را پس از پایان مذاکرات خرید پلتفرم خرید-اکنون-پرداخت-بعد با شرکت اصلی پرداخت دیجیتال PhonePe، اخراج کند.

به گفته آنها، بنیانگذاران و رهبری ZestMoney در جلسه تالار شهر در 6 آوریل، کارکنان را در مورد اخراج مطلع کردند. انتظار می رود این تاثیر در سراسر بخش ها احساس شود.

چندین نفر از کارمندان این استارت آپ از قبل شروع به تماس با کارفرمایان دیگر در پلتفرم شغلی Linkedin برای استخدام کرده اند.

معامله PhonePe ZestMoney لغو شدETtech

«شهرداری دیروز (پنجشنبه) اتفاق افتاد و انتظار می‌رود حداقل 100 کارمند اخراج شوند. ZestMoney سخت تلاش می کند تا با PhonePe مذاکره کند تا همه افراد را جذب کند. و PhonePe این بحث ها را رد نکرده است.

ET اولین کسی بود که در 30 مارس گزارش داد که PhonePe از معامله خرید ZestMoney به دلیل نگرانی های ناشی از بررسی دقیق این پلتفرم عقب نشینی کرده است. این به عنوان یک ضربه بزرگ برای ZestMoney با کمبود نقدینگی در نظر گرفته می‌شود، در زمانی که بودجه برای استارت‌آپ‌های فناوری کاهش یافته است و سؤالاتی را در مورد بقای فین‌تک ایجاد می‌کند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

ZestMoney از اظهار نظر در مورد اخراج ها خودداری کرد.

Moneycontrol در اوایل روز جمعه در مورد اخراج ZestMoney گزارش داد.

در 30 مارس، این شرکت همچنین یک تالار شهر برگزار کرده بود و کارمندان را از شکست مذاکرات معامله با PhonePe مطلع کرده بود. بنیانگذار پریا شارما نیز با چند بنیانگذار در اکوسیستم تماس گرفت و از آنها برای جانشینی برخی از کارکنان استارتاپ کمک گرفت.

ET به نقل از منابع گزارش داده بود که سوالات در مورد پایداری کسب و کار و ساختار سهام ZestMoney در سراسر سنگاپور و نهادهای هندی آن نیز ممکن است به عنوان موانعی ظاهر شود که در نهایت منجر به شکست مذاکرات خرید شود.

افراد آگاه گفتند که PhonePe 90 میلیون دلار به صورت نقدی برای ZestMoney، شرکتی که در سال 2015 توسط لیزی چپمن، شارما و آشیش آنانتارامان تأسیس شد، ارائه کرده است. این افراد گفتند که این معامله همچنین مستلزم پرداخت 35 تا 40 میلیون دلار از بدهی ZestMoney و پرداخت 10 میلیون دلاری بنیانگذار بود.

ET گزارش داده بود که PhonePe یک وام 20 میلیون دلاری را به ZestMoney تحریم کرده بود، حتی در حالی که فرآیند بررسی دقیق در حال انجام بود.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.