استارت‌آپ‌ها: دسته‌ای از استارت‌آپ‌ها روند افزایشی دو رقمی را ارائه می‌کنند

مدیران چندین شرکت به ET گفتند که کارکنان استارت‌آپ‌هایی مانند upGrad، Revfin و Hero Vired احتمالاً در سال جاری افزایش دو رقمی دستمزد دریافت خواهند کرد، که نشان‌دهنده توانایی آنها برای مذاکره در مورد زمستان طولانی‌مدت بودجه است که باعث کاهش مشاغل و دستمزدها شده است. صنعتی که معمولاً تحت حمایت مالی خارجی قرار دارد.

CashKaro، Clevertap، Physics Wallah، CLXNS Technologies و DaveAI نیز از جمله کسانی هستند که افزایش حقوق رضایت بخشی را به کارکنان خود ارائه می دهند که گاهی حتی بهتر از سال گذشته است.

Swati Bhargava، یکی از بنیانگذاران CashKaro، گفت: “افزایش از 10٪ تا بیش از 100٪ بسته به تیم، سهم درآمد و پتانسیل آینده متغیر است.”

از دورهای بی سابقه تامین مالی که تا اوایل سال 2022 به طول انجامید، پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا برای مهار تورم، نرخ های معیار را با سریع ترین سرعت در بیش از چهار دهه اخیر افزایش داد، استارت آپ ها اکنون با بحران مالی مواجه هستند.

با این حال، برخی از شرکت‌ها یک قدم جلوتر می‌روند و حتی حقوقشان را تا 20 درصد افزایش می‌دهند. روند دیگر کوتاه شدن چرخه های ارزیابی است – از سالانه به شش ماهه یا حتی در برخی موارد فصلی/ماهانه.

استارت آپ هاETtech

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

مونیکا ساکسنا، مدیر ارشد استراتژی در Revfin، یک شرکت مالی EV، گفت: “ما به چرخه ارزیابی سالانه برای افزایش ها و دیدگاه نهایی رتبه بندی سالانه ادامه خواهیم داد.” با این حال، علاوه بر ارزیابی عملکرد میانسالی موجود، ما در حال ارزیابی ماهانه برای چند نقش هستیم.

ساتیش خنگره، رئیس منابع انسانی آن گفت: امسال، Physics Wallah میانگین افزایش 12 تا 15 درصدی داشته است.

Hero Vired یک فرآیند ارزیابی دوسالانه دارد و این شرکت افزایش نامتناسبی را به افراد با عملکرد بالا ارائه می دهد.

ما معتقدیم که افزایش‌های ما بهترین‌ها در صنعت هستند – معمولاً بین 8 تا 12 درصد است. آخرین افزایشی که انجام شد فقط 6 ماه پیش بود که باز هم بین 6 تا 8 درصد بود.

اثر نقدینگی

کارشناسان می گویند که افزایش بیشتر معمولاً مربوط به شرکت هایی است که اخیراً بودجه جذب کرده اند.

Anandorup Ghose، شریک Deloitte هند، گفت: “ما معمولاً شاهد افزایش بیشتر از حد متوسط ​​توسط استارتاپ هایی هستیم که در چند ماه گذشته سرمایه جمع آوری کرده اند.” سطوح و نه برای سطوح متوسط ​​و ارشد، و همچنین در محدوده 5-6%. زنده ماندن.”

UpGrad میانگین افزایش 9.6٪ را ارائه می دهد.

Saurabh Deep Singla، CHRO، upGrad گفت: “افزایشی که به افراد با عملکرد بالا داده شد نیز بیشتر از چند سال گذشته بود و مجموعه خوبی نیز تبلیغ شد، بنابراین روند رشد در One upGrad ادامه یافت.”

از امسال، CLXNS Technologies، یک شرکت حل‌وفصل بدهی دیجیتال، به عنوان انگیزه به هنرمندان استثنایی بلیط سفرهای بین‌المللی پاداش می‌دهد.

مانوجیت سینگ، MD و مدیر عامل آن، گفت: “ما معتقدیم که این (بلیت برای مقاصد بین المللی) انگیزه و انگیزه کارمندان ما را برای تلاش برای موفقیت بیشتر خواهد کرد.”

CLXNS Technologies همچنین قصد دارد چرخه ارزیابی سالانه را به یک تمرین شش ماهه کوتاه کند.

سینگ گفت که نرخ افزایش مورد انتظار برای امسال در محدوده 15 تا 30 درصد است که نسبت به سال گذشته بهتر است.

پلتفرم آواتار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی DaveAI امسال ارزیابی گروهی را معرفی می‌کند، جایی که ارزیابی‌ها شامل عملکرد تیمی و نه فقط عملکرد فردی می‌شود.

Sriram PH، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران DaveAI، گفت: ارزیابی ها برای سال مالی 2023 بهتر است – حدود 15 تا 30٪ – ناشی از یک بازار صعودی.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. برای دریافت جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود، در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.