استارت آپ های g20: G20 قصد دارد استارت آپ ها را بر اساس اندازه، درآمد و نوآوری تعریف کند

کشورهای گروه 20 قصد دارند تا اوایل ماه جولای تعریف مشترکی از استارت آپ ها بر اساس اندازه کسب و کار، درآمد و نوآوری نهایی کنند، با هدف ایجاد یکسانی در ارزش گذاری و مالیات آنها. به گفته مقامات، گروه تعامل G20 Startup20 کار بر روی تعریفی را آغاز کرده است که اولین پیش نویس آن احتمالا تا 15 ماه مه منتشر خواهد شد.

یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، گفت: “دستور کار این است که در G20 تعریفی از استارت‌آپ‌ها داشته باشیم. نداشتن یک تعریف مشترک یک موضوع کلیدی است که ارزش‌گذاری بین‌المللی و مالیات اعمال‌شده متفاوت است.”

این مقام گفت: رایزنی‌ها در میان گروه‌ها برای رسیدن به یک بیانیه مشترک در نشست سران در هفته اول جولای ادامه دارد.

طبق وزارت ارتقای صنعت و تجارت داخلی (DPIIT)، یک واحد تجاری تا 10 سال از تاریخ تأسیس خود یک استارت آپ در نظر گرفته می شود، در صورتی که گردش مالی آن برای هر یک از سال های مالی از زمانی که ادغام از 100 کرور روپیه تجاوز نمی کند.

برخی از اعضای گروه ۲۰، از جمله اعضای اتحادیه اروپا، استارت‌آپ‌ها را به عنوان نهادهایی تعریف می‌کنند که کمتر از ۱۰ سال از راه‌اندازی آن‌ها می‌گذرد، در مدل‌های محصول و کسب‌وکار نوآوری می‌کنند و هدفشان گسترش است. کره جنوبی همه شرکت های کوچک و متوسط ​​را به عنوان استارت آپ تعریف می کند.

چینتان وایشناو، رئیس استارت آپ 20 هند، گفت: “باید درک روشنی در مورد اینکه چگونه یک حوزه قضایی به استارت آپ ها نگاه می کند وجود داشته باشد. گروه استارتاپ در حال کار بر روی این است که آیا می توان هماهنگی کاملی بین همه مسائل وجود داشت یا انعطاف پذیری ها قابل بررسی هستند.”

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


هند در دوران ریاست خود در G20 اولین گروه تعامل Startup20 را تأسیس کرد که به مؤلفه های مختلف استارتاپ ها از جمله اندازه کسب و کار، درآمد و نوآوری نگاه می کند. علاوه بر عمومی کردن اولین پیش نویس تعریف با انتشار آنلاین آن برای مشاوره با سهامداران، این گروه ممکن است انکوباتورهایی را برای میزبانی جلسات تاون هال با استارتاپ ها برای بحث در مورد پیش نویس بیاورد. به دست آوردن نتیجه در مورد استارتاپ ها بسیار مهم است زیرا کشور شاهد رشد 40 درصدی بوده است. در تعداد استارت آپ های ثبت شده در DPIIT، حدود 29000 استارتاپ در یک سال گذشته، که مجموع استارت آپ های ثبت شده را به 95000 رساند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.