اسکوتر الکترونیکی زوماتو: یولو با زوماتو ارتباط برقرار می کند تا اسکوتر الکترونیکی برای تحویل غذا ارائه کند.

در بیانیه ای آمده است: استارتاپ اشتراک دوچرخه برقی Yulu با پلتفرم تحویل غذا Zomato برای ارائه 25000 تا 35000 دستگاه از اسکوتر الکترونیکی خود DeX به شرکای تحویل دومی برای تحویل در آخرین مایل در طرح های اجاره سفارشی پیوسته است. دوشنبه. یولو در بیانیه‌ای گفت، پس از استقرار، این اسکوترهای الکترونیکی می‌توانند تا سال 2026 هر روز سه لاخ محموله سبز ارائه دهند.

به گفته این شرکت، افزایش قیمت سوخت و چالش‌های مالی موانع مهمی برای جوانانی است که می‌خواهند خود را به‌عنوان شرکای تحویل حمل کنند. Yulu گفت که بسته‌های اجاره‌ای انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کند و به شرکای تحویل اجازه می‌دهد در مقایسه با وسایل نقلیه مجهز به ICE درآمد بیشتری کسب کنند.

پرادیپ پورانام، رئیس بخش درآمد گفت: “با درک عمیق Yulu از اکوسیستم تحویل، محصول هدفمند DeX، عملیات قوی و شبکه گسترده ای از ایستگاه های تعویض باتری، راه حل های ما می تواند درآمد شرکای تحویل را تا 40 درصد بهبود بخشد.” و عملیات در Yulu.

یولو گفت که بیش از 4000 شریک تحویل تا فوریه 2023 که روی پلت فرم Zomato نصب شده اند به طور ارگانیک از خودروهای برقی Yulu برای تحویل آخرین مایل استفاده می کنند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

Mohit Sardana، مدیر اجرایی، گفت: “به عنوان بخشی از ابتکار EV100 گروه آب و هوا، ما متعهد شده ایم که ناوگان تحویل خود را به 100 درصد الکتریکی تبدیل کنیم و با حمایت Yulu، ما خوشحالیم که در مسیر درست برای رسیدن به این هدف قرار داریم.” تحویل غذا در زوماتو.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.