تامین مالی مسکن indiabulls: Groww 175 کرون روپیه خرید صندوق سرمایه گذاری مشترک Indiabulls را تکمیل کرد

IBHFL در بایگانی خود در بورس ها اعلام کرد Nextbillion Technology، که پلتفرم سرمایه گذاری Groww را اداره می کند، پس از دریافت تاییدیه های لازم، کسب و کار صندوق سرمایه گذاری مشترک Indiabulls Housing Finance (IBHFL) را به مبلغ 175.6 کرور روپیه تکمیل کرده است.

بسته شدن این معامله تقریباً دو سال پس از امضای قرارداد قطعی Groww در ماه می 2021 برای به دست آوردن کسب و کار صندوق سرمایه گذاری مشترک شرکت های زیرمجموعه IBHFL Indiabulls Asset Management Co (IAMCL) و Indiabulls Trustee Co (متولی IAMCL) انجام می شود. صندوق سرمایه گذاری جایگزین، که تحت IAMCL نیز قرار داشت، توسط Indiabulls Housing Finance جدا شده و حفظ شده است. این معامله در سپتامبر 2021 تأییدیه کمیسیون رقابت هند را دریافت کرده بود. تاریخ بسته شدن معامله 3 می بود.

این معامله همچنین شامل مبلغی معادل 100.62 کرور روپیه بود که توسط Groww در تجارت MF سرمایه گذاری می شد. با این خرید، تایگر گلوبال و Groww تحت حمایت سکویا می‌توانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک خود را راه‌اندازی و مدیریت کنند و به آن شروعی زودهنگام در برابر رقیب Zerodha می‌دهند که هنوز در انتظار مجوز نهایی از تنظیم‌کننده بازار است.

روی پول

  • فروش Indiabulls AMC فقط به بخش صندوق سرمایه گذاری مشترک محدود می شود.
  • صندوق سرمایه گذاری جایگزین توسط Indiabulls Housing Finance حفظ شده است.
  • Groww تا به امروز 393 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
  • این شرکت آخرین بار پس از جمع آوری 251 میلیون دلار در اکتبر 2021، 3 میلیارد دلار ارزش گذاری شد.