جریان نقدی oyo مثبت: Oyo به کارکنان می گوید که در سه ماهه چهارم 2023 جریان نقدی مثبت شده است

در سالن شهرداری داخلی کارکنان که در روز پنجشنبه برگزار شد، Oyo به کارکنان خود اعلام کرد که جریان نقدی در سه ماهه چهارم سال مالی 23 مثبت شده است.

این شرکت در یک ارائه داخلی به کارکنان گفت که این سه ماهه را با 90 کرور روپیه جریان نقدی مازاد به پایان رساند.

منابع آگاه به این موضوع گفتند که روند مثبت جریان نقدی انتظار می رود تا سه ماهه اول سال مالی 24 ادامه یابد. مجموع نقدینگی شرکت در ترازنامه 2700 کرور است.
منابع گفتند که Oyo این پیشرفت ها را به افزایش رزرو در تمام مناطق جغرافیایی کلیدی نسبت می دهد، به ویژه در تجارت خانه های اروپا که شاهد رزروهای قبلی برای فصل اوج تابستان آینده و همچنین دوره نسبتاً خارج از فصل از نوامبر تا مارس است.

در ماه مارس، Oyo پیش نویس دفترچه شاه ماهی قرمز (DRHP) خود را با تنظیم کننده بازار سهام SEBI در مسیر پیش از تشکیل پرونده مجدداً ثبت کرد.

افراد نزدیک به این شرکت قبلاً گفته بودند که حجم انتشار احتمالاً به 400 تا 600 میلیون دلار کاهش یافته است که تماماً شامل سهام تازه منتشر شده است و تمام عواید آن به شرکت می رسد. آنها گفته بودند که Oyo قصد دارد بیشتر بدهی خود را با عواید بازپرداخت کند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


Oyo برای اولین بار در سپتامبر 2021 یک DRHP با Sebi ثبت کرده بود و در ابتدا قصد داشت 8430 کرور یا بیش از 1 میلیارد دلار جمع آوری کند. در دسامبر سال گذشته، تنظیم کننده بازار از شرکت درخواست کرد تا پس از ارائه نتایج مالی به روز شده Oyo خود، DRHP را به روز کند. نیمه اول سال مالی 2022-23 با اولین سود عملیاتی خود تعدیل کرد و گفت که سرمایه گذاران بالقوه باید از افزایش مادی در عملکرد خود آگاه شوند.

بنیانگذار Oyo، Ritesh Agarwal ماه گذشته در تالار شهر به کارکنان گفت که این شرکت می تواند درآمد تعدیل شده نزدیک به 800 کرور قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک را در سال مالی آینده 2024 ثبت کند.

Ebitda تعدیل شده، یا سود عملیاتی، برای Oyo، هزینه‌های تبدیلی که بر روی دارایی‌های شرکای هتل انجام می‌شود را شامل نمی‌شود.

آگاروال در طول تالار شهر گفته بود که شرکت در حال انجام اقداماتی است تا پول نقد “سالم” را حفظ کند و به روش “مقرون به صرفه” به فعالیت خود ادامه می دهد.

او در تالار شهر گفت: “ما موجودی نقدی فعلی 2700 کرور روپیه داریم و امیدواریم در نهایت مقدار بسیار کمی از آن را برای عملیات موجود مصرف کنیم.” جریان نقدی ما بهبود یافته است و اتکای ما به منابع خارجی به تدریج اضافه کار کاهش یافته است. تیم‌های حاضر در زمین تضمین کرده‌اند که خرید هتل‌ها و تجهیزات خانه در مسیر درستی قرار دارد و به طور پیوسته در حال رشد است.»

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در جلسه تالار شهر در ماه گذشته، انتظار می رود درآمد Oyo برای سال مالی 2023 بیش از 5700 کرور روپیه باشد که 19 درصد بیشتر از 4780 کرور روپیه در سال مالی 2022 است.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.