حدود 60 درصد شرکت های نوپا در ماه های آوریل و نوامبر پاداش کارمندان را پرداخت می کنند: گزارش

حتی همانطور که بسیاری از شرکتها از لحاظ تأمین هزینه های کارمندان نادیده گرفته شده اند ، زیرا تأثیر زیادی بر سرمایه در گردش و جریان نقدی آنها مشاهده کرده اند ، به نظر می رسد استارتاپ ها چیزی فراتر از آن نیستند. در یک گزارش Razorpay آمده است که حدود 60 درصد شرکت های نوپا پاداش به کارمندان خود پرداخت کرده اند.

در آغاز وقوع بیماری همه گیر Covid-19 در ماه آوریل ، بسیاری از ردیاب های صنعت گفته بودند که سیستم راه اندازی هند بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد. در عوض ، به نظر می رسد آنچه اتفاق افتاده این است که استارت آپ های انعطاف پذیر رشد کرده اند ، گفته اند.

انتظار می رود که به دلیل ابتلا به بیماری همه گیر ، کاهش سود حاصل شود ، شرکت های جدیدی برای حفظ پول نقد اقدامات مختلفی را انجام داده اند ، از جمله تعویق پاداش ها و مزایای اضافی برای کارمندان. در این گزارش آمده است که تاکنون در این سال مالی ، فقط 59 درصد شرکت های نوپا پاداش کارکنان را در ماه های آوریل تا نوامبر پرداخت کرده اند.

“اکوسیستم راه اندازی با توجه به زمان فعلی از میزان عدم اطمینان زیادی عبور کرد. اما آنها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در مورد استراتژی ها ، رشد اقتصادی خود ، صرفه جویی در پول و حفظ اعتماد کارمندان ، تجدید نظر کنند. در حالی که با شروع این دوره COVID کسرهای قابل توجهی در حقوق کارمندان مشاهده شد. بسیار خوب است که ببینید استارت آپ ها با کاهش حقوق و دستمزد نسبت به ماه نوامبر ، علائم قوی بهبودی را نشان می دهند. 8+ ماه گذشته دشوار بوده است ، اما با شروع اوضاع در بخشهای مختلف ، رو به آسانی رفت. “، گفت: Shashank Kumar ، CTO و بنیانگذار Razorpay.