خرید تریپور: شرکت مدیریت سفر و هزینه ناوان برای خرید تریپور

ناوان، یک ابر اپلیکیشن مدیریت سفر و هزینه، موافقت خود را با خرید Tripeur مستقر در بنگلور، یک شرکت مدیریت سفر به مبلغ نامشخصی اعلام کرد.

Tripeur، یک راه حل تجربه سفر شرکتی، به بازار سفر 35 میلیارد دلاری در هند خدمات می دهد.

این قرارداد پنجمین خرید گروه Navan در دو سال اخیر در بازارهایی از جمله بریتانیا، آلمان، سوئد و اسپانیا است.

آریل کوهن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ناوان، گفت: «کارمندان از فناوری آگاه هستند و به راه‌حل‌های آنلاین و اول تلفن همراه نیاز دارند که برای افرادی طراحی شده باشد، چه در ایالات متحده، بریتانیا، هند یا هر جای دیگری باشند. شرکت‌های جهانی بدون توجه به موقعیت جغرافیایی‌شان، دیگر حاضر به مصالحه در زمینه فناوری نیستند. دنیا تغییر کرده است.»

این منطقه که به‌عنوان هفتمین بازار بزرگ سفرهای تجاری جهان با نرخ رشد سالانه 9 درصدی پیش‌بینی می‌شود، برای پاسخگویی به خواسته‌های پویای مصرف‌کنندگان هندی نیاز به فناوری اول تلفن همراه دارد. هند از نظر مصرف سرانه داده تلفن همراه در جهان پیشتاز است و اولویت بندی راه حل های موبایل محور را ضروری می کند.

Tripeur پیشتاز تحول بازار سفر هند از آفلاین به آنلاین بوده است. این خرید ناوان را قادر می‌سازد تا موانع محلی را حل کند، مانند اتصال مستقیم به شرکت‌های ارزان‌قیمت محلی، دسترسی به موجودی غیر معمول، از جمله تاکسی‌های رزرو شده و تطبیق خودکار GST برای هزینه‌های کارکنان.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


Tripeur به تیم Navan این امکان را می‌دهد تا فناوری خود را مقیاس‌بندی و بومی‌سازی کند تا به فهرست رو به رشد مشتریان سازمانی ما خدمات دهد که خواستار ارائه تجربه Navan در سطح جهانی هستند. Thiagarajan Rajagopalan گفت: «تقاضای بی‌سابقه‌ای برای راه‌حل‌های مسافرتی شرکتی با کیفیت بالا در هند وجود دارد. ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Tripeur. “مقیاس پذیری ناوان، همراه با فناوری بومی سازی، موجودی و پشتیبانی Tripeur، تضمین می کند که این گروه محصولات و خدمات بی نظیری را در منطقه ارائه می دهد.”

Tripeur مستقر در بنگالورو که در سال 2015 توسط تیاگاراجان راجاگوپالان و ساجیت چاکو تأسیس شد و توسط سرمایه‌گذارانی از جمله Pentathlon Ventures و Incubate Fund حمایت می‌شود، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا کل تجربه سفر خود را بر روی یک پلتفرم مدیریت کنند.

تیم گیبسون، مدیر کل ناوان APAC، می‌گوید: «فعال کردن مشتریان سازمانی جهانی ما در مقیاس شامل داشتن یک راه‌حل قوی و مرتبط با بازار در هند است که به طور یکپارچه از موجودی‌های محلی استفاده می‌کند. “درک Tripeur از بازار، علاوه بر موجودی عمیق و اتصال پرداخت، موقعیت Navan را به عنوان یک راه حل همه کاره جهانی سفر، کارت شرکت و مدیریت هزینه ها تقویت می کند.”

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.