خرید نیروهای برتر: ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت نیروی کار Betterplace با خرید Troopers وارد مالزی شد

ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت نیروی کار، BetterPlace، گفته است که با خرید پلت‌فرم تطبیق شغل و راه‌حل‌های استعداد Troopers به ​​مبلغ نامشخصی وارد مالزی خواهد شد.

انتظار می‌رود که این خرید، اجرای گیگ BetterPlace و قابلیت‌های نیروی کار به‌عنوان سرویس (WaaS) را تقویت کند.

دسامبر گذشته، ET گزارش داده بود که Betterplace، که 40 میلیون دلار از طریق اسکناس‌های قابل تبدیل به دست آورده بود، به دنبال گسترش حضور خود در سراسر آسیای جنوب شرقی است.

پروین آگاروالا، یکی از بنیانگذاران، به ET گفته است که این شرکت هدف خود را افزایش ردپای جهانی خود به شش کشور تا پایان سال 2023 داشته است.

مدیریت نیروی کار

BetterPlace که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلت فرم نرم افزاری افقی را برای شرکت ها و مشاغل کوچک فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا کارگران یقه آبی و خاکستری خود را مدیریت کنند. این مدیریت چرخه حیات کامل مدیریت نیروی کار، از خدمات ارزیابی جویندگان کار گرفته تا نصب دیجیتال، ارتقاء مهارت و انطباق را مدیریت می کند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


علاوه بر این، BetterPlace از قابلیت‌های تطبیق و فهرست‌بندی خودکار Troopers همراه با پلتفرم خود استفاده خواهد کرد، در حالی که شرکت‌ها در مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا را قادر می‌سازد تا کل چرخه حیات نیروی کار خط مقدم خود را مدیریت کنند، از جمله استخدام، نصب، تأیید، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و ارتقاء مهارت BetterPlace به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به طور قابل اعتمادی به مسائلی مانند نرخ فرسایش بالا، هزینه‌های مدیریت سرسام‌آور، مسائل مربوط به در دسترس بودن نیروی انسانی ماهر رسیدگی کنند. در همان زمان، کارگران خط مقدم می‌توانند پتانسیل درآمد کلی خود را از طریق الگوریتم‌های تطبیق گیگ اختصاصی Troopers به ​​حداکثر برسانند.

بیوگرافی سربازان

Troopers یک پلت فرم راه حل های استعداد است که به شرکت ها در مالزی کمک می کند تا کارگران خط مقدم را به صورت پاره وقت بر اساس تقاضا، از قبل غربالگری شده پیدا کنند، و به آنها انعطاف پذیری را می دهد تا کارگران گیگ را بر اساس خواسته های عملیات خود افزایش دهند. از زمان آغاز به کار، در سال 2017، Troopers ادعا می کند که بیش از 50000 کارگر گیگ را استخدام کرده است.

اکوسیستم نیروی کار در آسیای جنوب شرقی تا حد زیادی غیررسمی بوده است، و پیدا کردن مشاغل تکمیلی یا فرصت افزایش پتانسیل درآمد را برای کارگران دشوار می کند. برای اضافه کردن به مشکل، کارگران مهارت های لازم برای مطابقت با نیازهای در حال رشد شرکت را ندارند. جاشوا تان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، Troopers، گفت: ما مشتاقانه منتظر استفاده از قابلیت‌های فناوری BetterPlace و تخصص دامنه هستیم، که به ما کمک می‌کند این پیشنهاد را بیشتر گسترش دهیم و به طور بالقوه ماهیت کار خط مقدم در SEA (آسیای جنوب شرقی) و جهان را تغییر دهیم.

در فوریه، BetterPlace پلتفرم پرسنل یقه آبی اندونزی MyRobin را خریداری کرد و ظهور آن را در آن کشور نشان داد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.