درآمد Mobikwik: Mobikwik به سوددهی تبدیل می‌شود، انتظار دارد درآمد آن تقریباً دو برابر شود و به 1000 کرور روپیه برسد.

اوپاسانا تاکو، بنیانگذار این شرکت، گفت که پلتفرم فین تک Mobikwik در سه ماهه مارس به سوددهی تبدیل شد و انتظار دارد درآمد خود را در سال مالی جاری به بیش از 1000 کرور روپیه دوبرابر کند. این شرکت سال مالی 2022-23 را با رشد 39 درصدی درآمد خالص در 560 کرور روپیه به پایان رساند.

“در سه ماهه چهارم (چهارم)، 2023، ما سود رزرو کردیم. اکنون هدف من این است که از این به بعد هر سه ماهه یک فصل سودآور باشد. ما میزان نقدینگی را حدود 40 درصد کاهش داده ایم. برای سال مالی 24، می خواهیم به 1000 روپیه برسیم. تاکو به PTI گفت: درآمد کرور و 40 تا 50 کرور سود.

او گفت که 50 درصد از درآمد شرکت از توزیع محصولات اعتبار دیجیتال و مابقی از طریق پرداخت است.

“تعداد کاربران فعال اعتباری از 2 میلیون به 4 میلیون افزایش یافته است. دلیل اینکه ما محصولات پرداخت دیرتر داریم این است که بیش از 75 درصد از کاربران ما ابتدا به مشتریان اعتبار می دهند. “اکنون بخرید بعدا بپردازید” به ما در آزمایش کاربران کمک کرد. در یک بازه زمانی کوتاه. پس از اینکه آنها از محصول پرداخت بعدی استفاده کردند، ما به آنها محصولات وام می دهیم.” تاکو گفت.

این شرکت برنامه خود را برای عرضه به فهرست عمومی که در سال 2021 ارائه کرده بود، پس گرفته است.

ما یک شرکت بسیار متمرکز بر عرضه اولیه سهام هستیم. از امسال استفاده خواهیم کرد تا یکی پس از دیگری سه ماهه سودآور را افزایش دهیم. اگر 2 تا 3 فصل متوالی سودآور داشته باشیم، قطعاً به دنبال آن (IPO) خواهیم بود. در حال حاضر منتظر باشید و تماشا کنید. تاکو گفت: من فکر نمی‌کنم بازار برای هیچ شرکت اینترنتی فناوری قابل پذیرش نیست.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


او گفت که این شرکت به خوبی تامین مالی شده و دارای اقلام تعهدی داخلی کافی است و از این رو نیازی به جذب سرمایه اضافی ندارد. Mobikwik آخرین بار در دسامبر 2021 با ارزش حدود 700 میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود.

تاکو گفت: «ممکن است در صورت انتخاب شرکت‌ها به منابع مالی نیاز داشته باشیم.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.