درآمد Square Yards: درآمد شرکت Proptech Square Yards در سال مالی 23 با 70 درصد افزایش به 670 کرور روپیه رسید.

شرکت پروپتک اسکوئر یاردز که عمدتاً در زمینه کارگزاری مسکن و وام مسکن فعالیت می کند، در روز جمعه گزارش داد که در سال مالی گذشته 70 درصد افزایش درآمد به 670.5 کرور روپیه بر اساس تقاضای بهتر برای املاک مسکونی داشته است. درآمد آن در سال 2021-2022 به 395.6 کرور روپیه رسید.

از مجموع درآمد در سال مالی گذشته (2022-2023)، تجارت هند 77 درصد سهم داشته است در حالی که 10 درصد از کشورهای حوزه خلیج فارس و 13 درصد از سایر نقاط جهان بوده است.

اسکوئر یاردز در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت املاک و همچنین معاملات وام مسکن به ارزش 22870 کرور روپیه را در سال 2022-23 تسهیل کرده است که نسبت به سال قبل 67 درصد افزایش داشته است.

تانوج گفت: “ما سال را با رشد تهاجمی و سودآوری قوی به پایان رساندیم. تمرکز ما بر ارائه راه‌حل‌های یکپارچه در سراسر اکوسیستم املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری‌هایمان در گسترش ظرفیت‌هایمان باید در چند سال آینده به افزایش اهرم عملیاتی ادامه دهد.” شوری، بنیانگذار و مدیر عامل، Square Yards.

او افزود: «در حالی که سال فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنیم، برای رسیدن به هدف بلندپروازانه 1000 میلیون روپیه درآمد و سودآوری کل سال در سال مالی 24 تلاش می‌کنیم.»

خدمات املاک و مستغلات و خدمات مالی با حدود 87 درصد از درآمد کلی، بیشترین سهم را در درآمد کلی دارند. کسب‌وکارهای جدید مانند نوسازی خانه، مدیریت دارایی، املاک و مستغلات جزئی و راه‌حل‌های متاورس نیز شاهد رشد قوی بوده و آماده تبدیل شدن به کسب‌وکارهای بسیار بزرگ در سال مالی 24 هستند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


اسکوئر یاردز گفت پورتال جستجو و اکتشاف آن همچنان با 8 میلیون بازدید کننده در ماه، سهم بازار را به دست می آورد.

شرکت مستقر در گوروگرام تاکنون 125 میلیون دلار جذب کرده است که 60 میلیون دلار آن به عنوان سهام و 65 میلیون دلار به عنوان سرمایه بدهی است.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.